Strona 1 z 1

Czy gwarancja jeszcze ważna?

: 04 sty 2015, 12:47
autor: kregiel
Witam,

Ostatnio byłem dłuższy czas za granicą. Niestety mój model zegarka Garmin Forerunner 110 od pewnego czasu zaczął się zawieszać + pasek się po prostu wyrobił. Nie miałem możliwości reklamowania stamtąd. Po powrocie do polski odnalazłem paragon. Zegarek został zakupiony w pewnym sklepie online i data zakupu to 28.12.2012. Proszę powiedzcie czy w takiej sytuacji jest szansa że producent uzna reklamację jeśli problemy powstały za czasu gwarancji?

Pozdrawiam.

Re: Czy gwarancja jeszcze ważna?

: 04 sty 2015, 13:00
autor: wiejko
Najlepiej zadzwoń do nich i zapytaj.
http://www.garmin.com/pl/company/kontakt/

Re: Czy gwarancja jeszcze ważna?

: 05 sty 2015, 11:06
autor: kregiel
Szanowny Pan na infolinii poinformował mnie że są w stanie rozpatrzyć sprzęt gdy jest on nawet do 1 miesiąca po gwarancji :D
Zegareczek zaraz jest wysyłany :)

Re: Czy gwarancja jeszcze ważna?

: 13 sty 2015, 23:39
autor: kregiel
Garmin uwzględnił reklamację przysyłając nowy model Garmin Forerunner 210 :D co mnie niezmiernie cieszy :) Na zegarek jest 2 letnia gwarancja od daty wymiany.
Szybko, sprawnie, profesjonalnie :)

Pozdrawiam.