Problem z Garminem 610
: 08 kwie 2014, 15:52
Witam
Od czerwca 2013 roku korzystam z Garmina 610 i do lutego 2014 byłem z niego w pełni zadowolony. Później pojawił się problem. Praktycznie na każdym treningu zegarek gubi sygnał. Dzieje się to przy łapaniu międzyczasu. Biegnąc słyszę alert, a chwilę później Garmin gubi sygnał. Dzieje się to zarówno na początku treningu jak i pod koniec. Nieraz na 1 km pojawia się ten problem, a czasami dopiero po 20km. Wpływu na to nie ma na pewno pogoda i teren po którym biegam (problem pojawia się przy pochmurnej pogodzie jak i przy pięknej, słonecznej, a także przy bieganiu po lesie, jak i w mieście). Gdy zegarek straci sygnał to muszę się zatrzymać, zaczekać na włączenie się trybu oszczędzania energii i dopiero po kolejnym uruchomieniu zegarek łączy sie z GPS-em. Proszę o pomoc. Nie wiem czy ja coś mogę na to poradzić czy tylko serwis wchodzi w grę. Dodam jeszcze że od 3 dni próbuję się dodzwonić na infolinię Garmina, niestety nieskutecznie( słychać muzykę, a nie sygnał). Dzwoniłem zarówno z komórki jak i z telefonu stacjonarnego. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Od czerwca 2013 roku korzystam z Garmina 610 i do lutego 2014 byłem z niego w pełni zadowolony. Później pojawił się problem. Praktycznie na każdym treningu zegarek gubi sygnał. Dzieje się to przy łapaniu międzyczasu. Biegnąc słyszę alert, a chwilę później Garmin gubi sygnał. Dzieje się to zarówno na początku treningu jak i pod koniec. Nieraz na 1 km pojawia się ten problem, a czasami dopiero po 20km. Wpływu na to nie ma na pewno pogoda i teren po którym biegam (problem pojawia się przy pochmurnej pogodzie jak i przy pięknej, słonecznej, a także przy bieganiu po lesie, jak i w mieście). Gdy zegarek straci sygnał to muszę się zatrzymać, zaczekać na włączenie się trybu oszczędzania energii i dopiero po kolejnym uruchomieniu zegarek łączy sie z GPS-em. Proszę o pomoc. Nie wiem czy ja coś mogę na to poradzić czy tylko serwis wchodzi w grę. Dodam jeszcze że od 3 dni próbuję się dodzwonić na infolinię Garmina, niestety nieskutecznie( słychać muzykę, a nie sygnał). Dzwoniłem zarówno z komórki jak i z telefonu stacjonarnego. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam