Strona 1 z 1

Reset Suunto Ambit 2S? Niedziałający wyświetlacz.

: 15 mar 2014, 17:27
autor: WSWS
Cześć

Może ktoś z Was zetknął się z tym problemem: jestem posiadaczem Suunto Ambit 2S. Zegarek wyładował mi się niedawno całkowicie (aż do zgaśnięcia wyświetlacza). Niestety po podłączeniu do komputera i naładowaniu wyświetlacz nie zaczął ponownie działać. Zegarek wydaje się być poza tym sprawny, po podłączeniu do komputera bez problemu zsynchronizował dane z Moveslink, aplikacja pokazywała, że zegarek się ładuje. Po odłączeniu przewodu zasilającego zegarek wydaje normalne dźwięki przy naciśnięciu klawiszy. W sumie - wydaje się, że działa normalnie, poza tym że nie działa wyświetlacz :).

Czy ktoś z Was zetknął się z takim problemem w Suunto, i zna rozwiązanie? Może da się jakoś zresetować zegarek? Instrukcja i FAQ na stronie WWW milczą na ten temat. Czy jedynym wyjściem jest oddanie zegarka do naprawy gwarancyjnej?

Na pewno przyczyną nie jest ani mechaniczne uszkodzenie (nie było żadnego uderzenia itp.), ani zalanie, ani jakiekolwiek inne działanie odbiegające od standardu.

Pozdrawiam!

Re: Reset Suunto Ambit 2S? Niedziałający wyświetlacz.

: 15 mar 2014, 17:44
autor: M&S
Miałem podobny problem z Suunto Ambit1. Z tym, że ja wiem kiedy awaria nastąpiła - podczas przechodzenia przez bramkę kontroli na lotnisku. Zegarek po gwarancji, więc czarne myśli ale.. zarejestrowałem się na Suunto, zgłosiłem reklamację - na drugi dzień kurier był u mnie odebrać zegarek, po tygodniu zegarek wrócił naprawiony z wymienionymi dodatkowymi przyciskami bo trochę się biedak zakurzył ;) Nie kosztowała mnie ta operacja ani grosza mimo upływu gwarancji więc sugeruję zgłosić problem na stronie suunto i wysłać sprzęt do centrali.

Re: Reset Suunto Ambit 2S? Niedziałający wyświetlacz.

: 28 mar 2014, 20:16
autor: WSWS
W moim przypadku skończyło się tak samo. Suunto kazało sobie wysłać zegarek i w ciągu tygodnia w ramach gwarancji wymienili wyświetlacz na nowy.