Strona 1 z 1

Szukam posiadaczy geonaute 710 pomocy!!!!

: 22 gru 2013, 18:09
autor: lemok
otrzymałem takie urządzenie w Decathlonie przy rozliczeniu gwarancji i nie mogę sobie poradzić z kilkoma kwestiami, więc zwracam się do użytkowników. Dodam, że wcześniej posiadałem kalenji 700 i wydawało mi się, że obsługa tego będzie podobna a tu zonk.
Pierwsze pytanie:
Czy to normalne, że w trybie ładowania nie mogę włączyć zegarka i go używać.
Jak już podłącze to nie mogę zrzucić treningu do geonaute software głównie dlatego że nie mogę włączyć zegarka
W geonaute software jako jedne z urządzeń mam geonaute ONmove 500/700 ale 710 nie mam ;-( a wydaje mi się że mam wersję najnowszą
Dlatego rozpoczynam wątek i proszę o pomoc użytkowników tego sprzętu
Z góry dziękuję i pozdrawiam

Re: Szukam posiadaczy geonaute 710 pomocy!!!!

: 22 gru 2013, 18:32
autor: r2d2
710 działa tylko ze stroną internetową Geonaute

Re: Szukam posiadaczy geonaute 710 pomocy!!!!

: 22 gru 2013, 18:35
autor: lemok
tego się obawiałem

Re: Szukam posiadaczy geonaute 710 pomocy!!!!

: 22 gru 2013, 18:38
autor: lemok
W takim razie mam kolejne pytanie czy to normalne że jak już zrzucę do ONconnect to automatycznie kasuje mi trening czy jakoś mogę to ominąć aby mieć trening w zegarku również
Oraz jak już zrzucę do strony i eksportuje plik a następnie chcę go załadować do geonaute software to mam trening bez cardio czy można to jakoś obejść?

Re: Szukam posiadaczy geonaute 710 pomocy!!!!

: 22 gru 2013, 19:54
autor: rudnickir
Na chwilę obecną nie można eksportować z zapisem pulsu , zegarek się wyłącza po podłączeniu kabla ponieważ przechodzi w tryb pamięci masowej - nie da się tego obejść. Przy zrzucie na stronę nie można ominąć ich usuwania z zegarka. Trwają pracę nad portalem , więc można mieć tylko nadzieję , że dopasują go do potrzeb użytkowników (jeszcze niedawno nie było możliwości eksportu).