Serwis gwarancyjny Decahtlonu
: 25 lip 2013, 13:31
Pan z serwisu Decathlonu dzwonił ostatnio i mówił, że rowerek stacjonarny, który oddaliśmy kilkanaście dni temu do serwisu w ramach gwarancji jest do odebrania. Tylko jedna uwaga: zgłoszona usterka (zatrzymanie wyświetlania jakichśkolwiek danych w trakcie jazdy) u nich przy testowaniu roweru nie wystąpiła. Najlepiej zatem będzie, jeśli rower nie będzie używany dłużej niż 45 minut dziennie, a najlepiej żeby nie używać go codziennie. Oczywiście takiego zapisu być nie mogło w instrukcji, na którą jegomość się powoływał... A jeśli będę chciał ponownie zgłosić rower do serwisu gwarancyjnego powołując się na tą samą przyczynę, to Decathlon jej nie uwzględni i roweru nie przyjmie.
Teraz pytanie czy gość z serwisu może się powoływać np. na usterkę kabli w rowerze, które nie podlegają serwisowi czy to byłby tylko kolejny wymysł, żeby spławić klienta? W instrukcji roweru stoi jak byk, że są 2 lata gwarancji na części zużywalne i 5 lat na - tak myślę - usterki związane z wytrzymałością tych części (np. o usterki typu pęknięcie ramy roweru etc.).
Ktoś miał podobne historie z Ddecathlonowskim serwisem?
Teraz pytanie czy gość z serwisu może się powoływać np. na usterkę kabli w rowerze, które nie podlegają serwisowi czy to byłby tylko kolejny wymysł, żeby spławić klienta? W instrukcji roweru stoi jak byk, że są 2 lata gwarancji na części zużywalne i 5 lat na - tak myślę - usterki związane z wytrzymałością tych części (np. o usterki typu pęknięcie ramy roweru etc.).
Ktoś miał podobne historie z Ddecathlonowskim serwisem?