Serwis Suunto
: 19 gru 2012, 09:45
Ambita używam od początku września. Od samego początku przycisk start/stop działał wyraźniej gorzej niżp ozostałe. Myślalem, ze może z czasem się wyrobi ale było niestety coraz gorzej. Żeby go wcisnąć trzeba było używac coraz więcej sily, często "nie wracał". Przed około miesiącem zaczął się blokować, w ostatnich tygodniach kilkakrotnie zablokował się dokumentnie - albo nie można było go wcisnąć-użyć jego funkcji, albo blokował się wciśnięty i zamiast pauzować trening (jedno przyciśnięcie) kończył i zapisywał sesję (długotrwałe przyciśnięcie).
Zanioslem go go do salonu, wypełniłem zgłoszenie reklamacyjne. Zegarek został przesłany do Finlandii do serwisu. Suunto ma około 20 dni na rozpatrzenie reklamacji i realizację serwisu, czyli na początku stycznia powinienem mieć zegarek z powrotem. Troszkę mnie zmroził fakt, że Pani przyjmująca zegarek w sklepie stwierdziła, że "jak dla nie to przycisk działa"... Hmm..., nie po to kupuję zegarek - najwyższy model monitora treningu, żeby się podczas treningu zastanawiać, czy tym razem zadziała, czy nie będę mógł wcisnąć pauzy, a może zegarek za mnie uzna, że warto już by skończyć sesję i zablokuje się na amen.
Cóż. Poczekamy, zobaczymy.
Zanioslem go go do salonu, wypełniłem zgłoszenie reklamacyjne. Zegarek został przesłany do Finlandii do serwisu. Suunto ma około 20 dni na rozpatrzenie reklamacji i realizację serwisu, czyli na początku stycznia powinienem mieć zegarek z powrotem. Troszkę mnie zmroził fakt, że Pani przyjmująca zegarek w sklepie stwierdziła, że "jak dla nie to przycisk działa"... Hmm..., nie po to kupuję zegarek - najwyższy model monitora treningu, żeby się podczas treningu zastanawiać, czy tym razem zadziała, czy nie będę mógł wcisnąć pauzy, a może zegarek za mnie uzna, że warto już by skończyć sesję i zablokuje się na amen.
Cóż. Poczekamy, zobaczymy.