Strona 1 z 1

Sprzedaż towaru, którego brak w e-sklepie

: 20 lip 2012, 12:07
autor: Mirao
Zdecydowałem się na zakup garmina 305, którego zamówiłem go w sklepie 4energy.pl
Sklep zamówienie przyjął wczoraj.Dzisiaj dostałem maila o zmianie statusu na "" W trakcie realizacji".
Przelałem pieniądze, a po 2 godzinach dostaję maila ze sklepu, z informacją :
"Bardzo przepraszamy, ale dostaliśmy informację od dostawcy, że sprzęt jest niedostępny"

Teraz dwa pytania:
1. Czy sklep ma prawo do takich praktyk?
W regulaminie ma zapis: "Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu 4energy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki"

2. Co kupić zamiast 305 :) - w podobnej cenie oczywiście.

Re: Sprzedaż towaru, którego brak w e-sklepie

: 20 lip 2012, 12:27
autor: meszka

Re: Sprzedaż towaru, którego brak w e-sklepie

: 20 lip 2012, 12:41
autor: Mirao
Już kupiłem u nich.
Wkurza mnie podejście sklepów.
Jak można sprzedawać coś czego się nie ma?????