Strona 1 z 1

Puma Fat 50 - TUNING

: 07 lut 2012, 12:32
autor: yacool
Na grubą pumę Fat 500, Zenek czaił się od samego początku, gdy tylko zobaczył tę wołowinę w sklepie.
Kiedyś za takim rarytasem czekało się w nocnych kolejkach. To były piękne czasy dla emerytów, bo czuli się potrzebni, walcząc o miejsca.
Obrazek

Teraz nie trzeba za nią ganiać, bo sama włazi na stół, a emerytów na nią nie stać.
Obrazek

Doktor wprawną ręką oprawił kota, redukując poziom tkanki tłuszczowej do wartości Fat 50.
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Obrazek

Odchudzony drapieżnik ożył i nadaje się do spożycia.
Obrazek

Re: Puma Fat 50 - TUNING

: 07 lut 2012, 12:51
autor: mariuszbugajniak
mega wypas!!!

Re: Puma Fat 50 - TUNING

: 07 lut 2012, 13:09
autor: Quentino
Jednego z tych paputków przymierzałem w sobotni wieczór i byłem zachwycony. Już się ich nie mogę doczekać.
Świetnie Jacek!

Dodam tylko, że przebiegłem w nich do tej pory...1400 km.
A wyglądają prawie jak nówki.
Puma wykonała naprawdę dobrą robotę a Yacool pokazał co powinni zrobić więcej aby to była doskonała robota...

Q.

Re: Puma Fat 50 - TUNING

: 07 lut 2012, 18:16
autor: Qba Krause
ile teraz waży ten laczek?

Re: Puma Fat 50 - TUNING

: 07 lut 2012, 20:47
autor: Quentino
Nie wiem czy Jacek dysponuje tak wrażliwą wagą. Do mnie buty dotrą jutro wieczorem. Zważę cholery to podam.
Tylko taka ważna wagowo uwaga - ja mam rozmiar 46, więc od standardowego 42-43 to jednak odbiega.

Q.

Re: Puma Fat 50 - TUNING

: 07 lut 2012, 21:06
autor: Qba Krause
wyglądają bardzo godnie, aż moje cichutko zapiszczały z szafy o taką liposukcję...

Re: Puma Fat 50 - TUNING

: 15 lut 2012, 15:19
autor: DOM
Najbardziej podoba mi się ten zielony kolor;)

Re: Puma Fat 50 - TUNING

: 15 lut 2012, 19:52
autor: strasb
Yacool potrafił wydobyć piękno ich wnętrza. :hahaha:

Re: Puma Fat 50 - TUNING

: 16 lut 2012, 15:17
autor: yacool
Dla takiego komplementu warto się pociąć. Bardzo dziękuję.

Re: Puma Fat 50 - TUNING

: 29 lut 2012, 20:45
autor: yacool
Faas 50 waży 250g (rozm. 46)