Strona 1 z 2

Puma Faas 100 - TUNING

: 01 lut 2012, 13:13
autor: yacool
łooo!
ObrazekObrazek

Wczoraj wieczorem wleciał na balkon Jusek, prosto z dżamajki. Klął brzydko, bo w życiu mu tak w dupę nie piździło. Płakał Zenkowi, że nie ma w czym rozbiegiwać u siebie po sezonie i poprosił o pomoc. Impreza na spontanie się zrobiła, bo Jusek przyjechał z Marysią i upalili się razem z Zenkiem na balkonie. Przy okazji pacjent dostał dwa machy na znieczulenie. Świetny towar z wyspy, zachwalali rano wszyscy.

ObrazekObrazek

Były balety. Teraz to się ponoć domówką nazywa. Eeee...
ObrazekObrazek

Doktor rwał na wdechu i ciął na wstrzymaniu.
ObrazekObrazek

Po trzech machach fajnie się zakręciło na wydechu.
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Jusek już pojechał ale zostawił Zenkowi trochę jamajskiej flory w torebce, żeby świat bardziej kolorowo wyglądał.
Obrazek

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 01 lut 2012, 15:20
autor: Monika222
Jak zawsze pięknie :taktak:
Tylko żeby mistrz Zenon nie przesadził z tym specyfikiem z jamajki :spoczko:
bo może się skończyć spartaczoną operacją :ojoj:

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 01 lut 2012, 19:30
autor: javai
Hmm. Buty same w sobie są minimalistyczne a tutaj jeszcze większe ścięcie.
Chociaż w standardzie spadek pięta śródstopie jest chyba 8mm - a tutaj ile wyszło.

Mam FAAS 250 i nie czuję potrzeby odchudzenia buta.

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 01 lut 2012, 23:51
autor: yacool
Czarna guma miała grubość około 3 do 4 mm. Zdarcie jej z pięty wpłynęło na, jak się zdaje, bardzo popularny parametr ostatnimi czasy, czyli różnicę grubości pomiędzy przodem i tyłem podeszwy. Jak zwykle tego typu proste i łatwe do porównań parametry, idealnie nadają się do marketingowej sieczki, gdyż można z nimi wyczyniać nie lada cuda, by tylko wcisnąć ludziom kit za coraz więcej kasy.
Ścięcia nie miały na celu odchudzenia lecz zmianę kształtu krawędzi bocznych i uelastycznienie podeszwy. Chodziło w tym o coś znacznie bardziej istotnego niż zjechanie pięty do poziomu śródstopia. Chodziło o uzyskanie anatomicznej skorupy o zbliżonej wartości grubości dla całej podeszwy. But zaczyna wtedy lepiej przylegać do stopy, zarówno cholewką jak i podeszwą. Zwłaszcza w chwili pierwszego kontaktu z podłożem, gdzie odkształcenia są największe. Anatomiczna skorupa będzie najlepiej reagować na takie ekstremalne odkształcenia. To czy grubość ścianki takiej skorupy, będzie miała 10 czy 15mm jest sprawą drugorzędną i może być bardziej zależna od wagi ciała biegacza. Jeśli więc Zenkowi wpadną w łapki na przykład faasy 500, to nie będzie dążył do bezmyślnego minimalizmu podczas ich krojenia lecz szukał wcale nie aż takich zgniłych kompromisów...

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 15 lut 2012, 15:14
autor: DOM
a ta guma zenkowa, to jakiś patent specjalny?

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 16 lut 2012, 15:10
autor: yacool
Patent to Zenek ma jeden. Wie jak sobie zapewnić ciekawych pacjentów. Niedługo ponownie wleci na balkon Haile, bo częściowy tuning jego zerówek nie zadowolił go.

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 16 lut 2012, 15:55
autor: DOM
może chcesz różowiutką 300? mógłbyś z niej zrobić drapieżnika faas 30;)
Obrazek

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 16 lut 2012, 16:01
autor: yacool
No i proszę. Jest tak jak mówię. Zenkowi trudno się oprzeć. Ślij dane na pw kliniki.

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 16 lut 2012, 16:03
autor: Qba Krause
chyba to Zenkowi trudno oprzeć się wdziękom kocicy... :)

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 16 lut 2012, 16:14
autor: yacool
Może doktora ktoś wreszcie czule znieczuli...

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 29 lut 2012, 20:41
autor: yacool
Faasy 100 ważą teraz 198g - prawy i 195g - lewy (rozm. 43)

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 04 kwie 2013, 15:42
autor: Sylw3g
odgrzewam kotleta.

yacool, czym robisz takie gładkie szlify?

Chciałbym się pozbyć kawałeczka wystającej podeszwy (ale nie tak bardzo jak tutaj). Nie przeszkadzał zapiętek? On jest delikatny, ale trochę długi i jak biegam w "stopkach" to mnie smyra :hahaha: Ja bym wyciął z 2cm, ale boję się, że to będzie mało trwałe i będzie się pruć. Zagłębiałeś się w "zapiętek"?

Obrazek

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 04 kwie 2013, 15:54
autor: yacool
Zapiętka nie ruszał w tym modelu, toć nie wie jak mu się ostanie po przycięciu, a gładkie szlify robił cierpliwie, bo sposób tkwi w cieple, co gore w łapki, gdy długo głaszczesz.

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 04 kwie 2013, 15:58
autor: Sylw3g
a gładkie szlify robił cierpliwie, bo sposób tkwi w cieple, co gore w łapki, gdy długo głaszczesz.
Spodziewałem się jednak kapkę bardziej technicznej niż empirycznej odpowiedzi :hahaha:
mechanicznie? ręcznie?

Re: Puma Faas 100 - TUNING

: 04 kwie 2013, 16:10
autor: yacool
Nie ma jak praktyka, kolego. Jak nie zrobisz tego na klocku albo najlepiej w uchwycie to se przypalisz paluszki. Proste. A gładkie profile rodzą się w temperaturze.