Strona 1 z 2
reklamacja decathlon
: 12 maja 2009, 08:44
autor: józef.k
Witam
Pytanie kieruje do Tomka Michałowskiego
Zakupiłem u was buty salomon Xwings po 8 miesiącach zerwał się system zaciskający (specjalnie pisze system bo nie są to zwykle sznurowadła i taki system jest integralną częscią buta bez którego w/w nie może funkcjonować) a w drugim bucie lewo się już trzyma czy gwarancja według waszego regulaminu przysługuje na tą usterkę ?
i czy jeżeli nie uznacie mojego roszczenia dostane od was wyczerpujące oswiadczenie dlaczego odzucacanie mój wniosek ?
pozdrawiam
: 12 maja 2009, 11:32
autor: Tomek Michałowski
do sklepu i zwracać , nie sądzę ,że będzie jakikolwiek problem
ewidentna wada produktu , generalnie ten system zaciskowy na linkach nie działa ani u Salomona ani u Kalenji
: 12 maja 2009, 11:54
autor: józef.k
Dziekuje za szybką odpowiedz
i jeszcze pytanko czy wrazie problemów mogę powołać się na twoją opnie w tej kwesti?
: 12 maja 2009, 12:36
autor: soprano99
hehehehe, a pan sprzedawca powie Ci z rozbrajającą szczerością: "Nie znam takiego człowieka".
: 12 maja 2009, 12:59
autor: Nagor
To fakt, że te zaciski to był najsłabszy punkt moich Kalenji - wszystko było bez zarzutu poza tym elementem.
: 12 maja 2009, 15:28
autor: józef.k
soprano99 pisze:hehehehe, a pan sprzedawca powie Ci z rozbrajającą szczerością: "Nie znam takiego człowieka".
na początku będzie ciężko ale pewnie jakoś będę z tym żył
: 13 maja 2009, 12:04
autor: józef.k
DECATHLON =WIELKI PROFESJONALIZM
wszystko poszło ok
pozdrawiam
: 13 maja 2009, 13:54
autor: Nagor
Ha, czyli jednak. To mi się podoba, Decathlon cywilizuje polski rynek, wprowadzając szeroką ofertę biegową, posezonowe wyprzedaże oraz prowadząc dojrzałą politykę dotyczącą reklamacji i traktowania klienta. Za nic, tylko chwalić i chwalić bez końca.
Tomek, w ogóle kiedy będzie ten Decathlon w Trójmieście? Bo całe biegowe Pomorze nie może się doczekać, serio.
: 13 maja 2009, 14:09
autor: Tomek Michałowski
na 95 % w grudniu tego roku , też nam na tym zależy
ja myślę ,że inne sklepy też prowadzą fajną politykę i traktują klienta podmiotowo
: 13 maja 2009, 15:26
autor: józef.k
Tomek Michałowski pisze:
ja myślę ,że inne sklepy też prowadzą fajną politykę i traktują klienta podmiotowo
Tak prowadzą fajną polityke i traktują klienta wspaniale dopóki nie zapłacisz za towar a jak zapłacisz i wyjdziesz ze sklepu polityka się kończy .
Nie będe wymieniał nazw sklepów ale miałem do czynienia z kilkoma takimi "sklepami"
: 26 maja 2009, 23:02
autor: BoberPL
Witam. Skoro trzymamy się Decathlonu to nie będę zakładać nowego tematu. Minęło dopiero 30 dni i 150km od zakupu Kalenji Kiprun 2000, a już ta mała pętelka, przez którą przekłada się sznurowadła poszła. Po obadaniu zauważyłem, że perfidnie jako jedyna nie była szyta.
Wielkim skrótem pytanie. Jak długo może potrwać gwarancja w Decathlonie? Załatwiają to od ręki, wymieniają but czy zobowiązują się naprawić usterkę?
Pytam, bo biegi zapłacone, nie mam w czym biec (boso?), a usterka jest spokojnie do naprawy.
: 27 maja 2009, 07:16
autor: bleez
Ja jak reklamowałem buty w Decathlonie to mi kasę wypłacili od razu.
: 27 maja 2009, 11:11
autor: BoberPL
Dzięki za szybką odpowiedź. Zobaczymy jak to będzie

: 27 maja 2009, 13:54
autor: Tomek Michałowski
będzie bezproblemowo , który sklep , Poznań ?
: 27 maja 2009, 18:44
autor: BoberPL
Tak, Poznań/Swadzim. Jutro napiszę jak poszło, bo dzisiejsza matura zajęła mi cały dzień. Teraz mam 4 miesiące wakacji
