Bieganie.pl
https://bieganie.pl/forum/

Sikor - komentarze
https://bieganie.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=53613
Strona 4 z 54

Autor:  keiw [ Pt, 28 kwietnia 2017, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

Dziś odebrałem:
Obrazek
Będzie lektura na weekend :taktak:

Dzięki za polecenie.

Ze swojej strony polecam:
Obrazek

Autor:  Sikor [ Pt, 28 kwietnia 2017, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

He, he, dzieki za tip, ale "Ukryta Przewage" mam, czytalem i zamierzam wprowadzic kiedys w koncu :taktak:

Autor:  keiw [ Pt, 28 kwietnia 2017, 22:37 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

To tak jak ja :bum: choć czasami już korzystam wplatając do swoich ćwiczeń te prezentowane w książce.

Autor:  jacekww [ Śr, 3 maja 2017, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

Spóźnione, ale wielkie brawa za życiówkę, 4 minuty to krok milowy.
Będę Cię obserwował bo wiek i inne parametry mamy podobne, poza wynikami ale Ty trenujesz, a ja tylko biegam, mimo to będziesz moim "punktem" odniesienia.

Autor:  keiw [ Śr, 3 maja 2017, 22:13 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

Sikor - mam pytanie do ciebie. Polecałeś Jackowi https://runalyze.com/
Sam się tym zainteresowałem i wrzuciłem tam treningi z ostatnich pół roku.
Chciałem zobaczyć co mi pokaże na 10 km i mam tak:
Obrazek

To jakiś kosmos i straszne rozbieżności pomiędzy np. 10 km a maratonem.
Tam coś trzeba zmieniać?

Autor:  Sikor [ Cz, 4 maja 2017, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

keiw napisał(a):
Sikor - mam pytanie do ciebie. Polecałeś Jackowi https://runalyze.com/
Sam się tym zainteresowałem i wrzuciłem tam treningi z ostatnich pół roku.
Chciałem zobaczyć co mi pokaże na 10 km i mam tak:
Obrazek

To jakiś kosmos i straszne rozbieżności pomiędzy np. 10 km a maratonem.
Tam coś trzeba zmieniać?

1. Trzeba! W treningu :hahaha:
"Marathon shape" = 37% mowi ogolnie, ze wykonales 37% planu, zeby dobrze sie do maratonu przygotowac.

2. Masz niezly VO2max, moj jest o kilka punktow nizszy :chlip:
Pewnie nieedytowales zypu treningu przy wrzucaniu, bo Ci pokazuje wysoka monotonnosc(?)
Chyba, ze rzeczywiscie biegasz ciagle to samo. U mnie pokazuje aktualnie 0.79.
Zmeczenie treningiem rowniez bardzo wysoko u Ciebie.

3. Po prawej stronie belki PROGNOZA kliknij na klawisze przypominajacy wykres ("pokaz trend prognozy"),
a zobaczysz jak zmieniala sie w czasie prognoza wynikow na roznych dystansach.

Autor:  keiw [ Cz, 4 maja 2017, 11:44 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

Cytuj:
Pewnie nieedytowales typu treningu przy wrzucaniu, bo Ci pokazuje wysoka monotonnosc(?)


Dokładnie nic nie zmieniałem. Zaciągnąłem .tcx wyeksportowane ze strony Polar Flow od 01.10.2016 r.
Dużo tego i nie chciało mi się bawić.
Zmęczenie też nie wiem jak program wylicza. Mam to w zupełności pod kontrolą a i Polar w tym pomaga.

Ta "monotonia" wg runalyze mi nie przeszkadza, ale to szacowanie czasu na 10 km jest oderwane od rzeczywistości:
Obrazek

Zakładam, że na tym dystansie jestem obecnie na poziomie podobnym do Ciebie.
Zrobiłem czyszczenie bazy danych, ale ciągle mam to samo.

Autor:  jacekww [ Cz, 4 maja 2017, 11:59 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

Sikor napisał(a):
1. Trzeba! W treningu :hahaha:
"Marathon shape" = 37% mowi ogolnie, ze wykonales 37% planu, zeby dobrze sie do maratonu przygotowac.


:hahaha: a mówiłem że jestem do maratonu dobrze przygotowany i jeszcze do tego się nie zmęczyłem :oczko:
Obrazek

Niestety nie biegam z pulsometrem więc nie mam wartości V02max, a bez tego nie oblicza prognozy na tej podstawie, a pozostałe prognozy to tylko jakieś formy kalkulatorów, ale program ciekawy dla pasjonatów cyfr i nie tylko.

P.S. Widziałem że odpisałeś u mnie na powyższy temat, jeśli pojawią się jeszcze jakieś uwagi/pytania piszmy już u Ciebie aby tak nie skakać.

Autor:  keiw [ Cz, 4 maja 2017, 13:16 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

Chyba trzeba założyć nowy wątek odnośnie runalyze, bo zaśmiecamy koledze komentarze do bloga :hejhej:

Trochę edytowałem treningów ustawiając jaki to rodzaj i teraz mam tak:
Obrazek

Te wyliczenia i tak nie są adekwatne jeśli ja w "Marathon shape" mam 37% a Jacek ma 106% :bum:
Co prawda nie trenuję pod maraton, ale kilometraż mam zdecydowanie większy.

Co by nie było to będę dalej śledził Twój wątek i dalej biegał swoje :oczko:

Autor:  Sikor [ Cz, 4 maja 2017, 14:25 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

@jacekww:
Plan na pod przebeigniecie maratonu najwyrazniej wykonany, ale pytanie jak wyglada wyliczona prognoza? :)

@keiw:
Masz ustawione HRmax? Bo to pewnie ma mocny wplyw na prognoze.
Jezeli algorytm "widzi" ze nawet swoje najszybsze odcinki biegasz na luzie, to i prognozuje lepszy wynik.
To samo pewnie z waga (chociaz nie wiem czy i jak to uwzglednia).

Uwazam, ze bardzo ciekawe sa te wyniki, serio.
Dzieki, ze wkleiliscie swoje dane, mozna to przynajmniej jakos porownac.
Bo jak zobaczylem po biegu swoja prognoze, to pomyslalem, ze cuda jakies :hahaha:

W moim trendze widac, jak mi sie krzywa maratonowa zaczela rozjezdzac niedlugo po starcie,
gdy odpuscilem intensywane treningi (roztrenowanie + zima), za to krzywa dla 10k zaczela silnie spadac od poczatku lutego,
gdy ruszylem z planem pod 10k.

Autor:  rolin' [ Cz, 4 maja 2017, 14:25 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

Zauważ, że jacekww ma przy marathon shape wykrzynik co oznacza, że bez pulsometru ten parametr jest z dupy wzięty :d

Autor:  Sikor [ Cz, 4 maja 2017, 14:32 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

Aa, ok, nie zauwazylem, dzieki.
No to rzeczywiscie malo miarodajny wynik.

Autor:  keiw [ Cz, 4 maja 2017, 14:49 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

Tak, mam u siebie ustawione wszystkie swoje parametry: rok urodzenia, wagę, HRMax, tętno spoczynkowe, a nawet % tkanki tłuszczowej i % wody i % masy mięśniowej (orientacyjnie tak jak mi waga podaje).

Algorytm gubi się z moim organizmem, ty musisz być "osobnikiem referencyjnym" :hejhej:

Autor:  Sikor [ Pt, 5 maja 2017, 11:36 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

No to moze po prostu na zawodach nie dajesz z siebie 100%? :hejhej:

Autor:  Marc.Slonik [ Cz, 11 maja 2017, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Sikor - komentarze

Czasami jak noga podaje to aż grzech się hamować :) W końcu robimy to dla przyjemności, nie?

Strona 4 z 54 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/