Re: Zaczynając od zera
: 06 kwie 2019, 01:30
" Do przodu"
W niedzielę przeczłapałam 10km, we wtorek 8, w czwartek trochę ponad 9. Parkrun na razie odłożyłam na bok. Tempo wolne, bardzo wolne, lecz taki jest mój cel. Codziennie rano faszeruję się zestawem witamin, bo być może przez te wszystkie choroby, które zimą mnie rozłożyły, pozbyłam się jakiegoś składnika ( mimo wszystko nie do końca doleczona jednak biegałam).
Znajoma, która od lat biega, poleciła mi zestaw witamin dla kobiet w ciąży. Podobno mają najbardziej optymalny skład i ładnie się wchłaniają.
Do tego nie wychodzę biegać, kiedy ewidentnie jestem głodna. Zjadam choć jeden kawałek chleba z dżemem, żeby nie lecieć na całkowicie pusty żołądek.
Nie wiem co pomaga i co zadziałało, ale mdłości zniknęły.
Trochę gorzej zaczyna mi iść dogadywanie się z moim zegarkiem. Buntuje się i czasem nie chce przerzucić danych treningowych do telefonu, do tego nie mogę udostępnić danych treningowych z własnym zdjęciem, a nie zawsze i wszędzie chcę pokazywać mapę i miejsce w którym biegam. Pisałam do działu technicznego, rozmawiałam na FB. Sprawa jest dość dziwna. To, że platforma ma błąd, to jest niezaprzeczalne, ale jak zapytałam kiedy będzie naprawiony, odpowiedziano mi, że nie wiadomo, bo technicy nie wiedzą ... a z resztą, chyba mogę wkleić wiadomości...
Wiadomość 1
Witam,
dziękuję za kontakt.
Kilku użytkowników zgłaszało nam podobne uwagi. Przekazaliśmy już informację do naszego działu technicznego, który pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Proszę o cierpliwość, zostały już podjęte działania mające na celu przywrócenie tej funkcjonalności aplikacji.
Wiadomość 2
Witam,
tak jak wspomniałem w pierwszej wiadomości, jest to kwestia aplikacji Polar Flow. Nasz dział techniczny został już o tym poinformowany i pracuje nad rozwiązaniem.
Proszę zatem o cierpliwość.
Wiadomość 3
... dział techniczny nie znając przyczyny problemu nie jest w stanie podać kiedy zostanie on rozwiązany. Niestety producenci urządzeń mobilnych wraz z aktualizacjami systemu wprowadzają często zmiany, które uniemożliwiają działanie pewnych funkcji. W ten sposób nasz dział techniczny stale musi dopasowywać ustawienia aplikacji Polar Flow do nowych konfiguracji. Przepraszamy za utrudnienia, mamy nadzieję, że wkrótce wszystkie funkcje będą działały prawidłowo."
Co mam o tym wszystkim myśleć? Liczyć na to, że coś się poprawi, czy raczej spodziewać się kolejnych nie działających funkcji?
Ewentualnie jeśli nie Polar M430, to który z zegarków?
W niedzielę przeczłapałam 10km, we wtorek 8, w czwartek trochę ponad 9. Parkrun na razie odłożyłam na bok. Tempo wolne, bardzo wolne, lecz taki jest mój cel. Codziennie rano faszeruję się zestawem witamin, bo być może przez te wszystkie choroby, które zimą mnie rozłożyły, pozbyłam się jakiegoś składnika ( mimo wszystko nie do końca doleczona jednak biegałam).
Znajoma, która od lat biega, poleciła mi zestaw witamin dla kobiet w ciąży. Podobno mają najbardziej optymalny skład i ładnie się wchłaniają.
Do tego nie wychodzę biegać, kiedy ewidentnie jestem głodna. Zjadam choć jeden kawałek chleba z dżemem, żeby nie lecieć na całkowicie pusty żołądek.
Nie wiem co pomaga i co zadziałało, ale mdłości zniknęły.
Trochę gorzej zaczyna mi iść dogadywanie się z moim zegarkiem. Buntuje się i czasem nie chce przerzucić danych treningowych do telefonu, do tego nie mogę udostępnić danych treningowych z własnym zdjęciem, a nie zawsze i wszędzie chcę pokazywać mapę i miejsce w którym biegam. Pisałam do działu technicznego, rozmawiałam na FB. Sprawa jest dość dziwna. To, że platforma ma błąd, to jest niezaprzeczalne, ale jak zapytałam kiedy będzie naprawiony, odpowiedziano mi, że nie wiadomo, bo technicy nie wiedzą ... a z resztą, chyba mogę wkleić wiadomości...
Wiadomość 1
Witam,
dziękuję za kontakt.
Kilku użytkowników zgłaszało nam podobne uwagi. Przekazaliśmy już informację do naszego działu technicznego, który pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Proszę o cierpliwość, zostały już podjęte działania mające na celu przywrócenie tej funkcjonalności aplikacji.
Wiadomość 2
Witam,
tak jak wspomniałem w pierwszej wiadomości, jest to kwestia aplikacji Polar Flow. Nasz dział techniczny został już o tym poinformowany i pracuje nad rozwiązaniem.
Proszę zatem o cierpliwość.
Wiadomość 3
... dział techniczny nie znając przyczyny problemu nie jest w stanie podać kiedy zostanie on rozwiązany. Niestety producenci urządzeń mobilnych wraz z aktualizacjami systemu wprowadzają często zmiany, które uniemożliwiają działanie pewnych funkcji. W ten sposób nasz dział techniczny stale musi dopasowywać ustawienia aplikacji Polar Flow do nowych konfiguracji. Przepraszamy za utrudnienia, mamy nadzieję, że wkrótce wszystkie funkcje będą działały prawidłowo."
Co mam o tym wszystkim myśleć? Liczyć na to, że coś się poprawi, czy raczej spodziewać się kolejnych nie działających funkcji?
Ewentualnie jeśli nie Polar M430, to który z zegarków?