Bieganie + dieta kopenhaska? Czy to ma jakiś sens?

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
Awatar użytkownika
Kampong_Chhnang
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 10 lut 2012, 15:09
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Warszawa

Nieprzeczytany post

Sieeema.
Mam pytanko. Mam wzrost 180cm i do tego waże 99kg.
Chce zrzucić ok. 15- 20kg. wiem ze to cięzka sprawa bedzie... ale czy mógłby ktoś Mi pomóc w ułożeniu diety? ;>
Kiedyś już robiłem diete kopenhaską ale czy to wgl. ma sens z bieganiem? Raczej sił na to nie bd. wg. mnie.

jestem zielony w tym temacie. wiec bd. wdzieczy za każde wskazówki.
pozdrawiam.
New Balance but biegowy
Crocodil
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 584
Rejestracja: 02 wrz 2011, 10:23
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Poznań

Nieprzeczytany post

Witam,

Dobrze trafiłeś - bieganie to świetny sposób na zrzucenie wagi.

Co do jakichś drastycznych diet to osobiście jestem absolutnie przeciwny. Wystarczy po prostu jeść mniej i z głową. No chyba że dietę ułoży Ci dietetyk albo ktoś kto się na tym dobrze zna ale wtedy praktycznie na pewno będzie bogata we wszystkie składniki odżywcze a nie którychś z nich pozbawiona.

Z własnego doświadczenia powiem że wystarczy regularnie biegać i rozsądnie jeść, a waga będzie spadać. Potrzeba jednak cierpliwości - kilogramy które zbierały się latami, nie znikną z dnia na dzień. Zaczynałem z podobnego poziomu jak Ty (182cm/101kg) i dzięki realizowaniu planu "Odchudzanie z bieganiem.pl" po 4 miesiącach doszedłem do prawidłowej wagi 81kg.

Pozdrawiam i życzę powodzenia!
Maciek
meszka
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 687
Rejestracja: 16 lis 2009, 11:41
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post