Ból goleni od zewnątrz

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
lamciak
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 1
Rejestracja: 21 sie 2017, 21:18
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam, pojawia się u mnie po bieganiu ból w lewej nodze po lewej zewnętrznej stronie goleni. Pojawił się pierwszy raz jakiś czas temu ale zrzuciłem winę na przetrenowanie ze względu na to, że miałem naprawdę długą przerwę od jakiejkolwiek aktywności fizycznej i w momencie gdy zmniejszyłem obciążenie to ból się nie pojawiał. Wiadomo stopniowo zwiększałem obciążenie i znów się pojawił się ten sam ból. Od razu mówię, że jestem amatorem i biegam tylko rekreacyjnie, prze 3 tygodnie miałem takie same obciążenie i nagle ból się pojawił. W momencie gdy nacisnę dane miejsce palcem to odczuwam zwiększony ból. Poglądowo załączam zdjęcie z miejscem dokładnego bólu.

Zdjęcia
New Balance but biegowy
krzys1001
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1462
Rejestracja: 04 lut 2014, 10:53
Życiówka na 10k: 00:37:35
Życiówka w maratonie: 02:58:32

Nieprzeczytany post

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie ;) Generalnie Twój organizm dopiero się przyzwyczaja do zwiększonych obciążeń i musisz być gotowy na tego typy bóle. Możesz zmniejszyć kilometraż i stopniowo go zwiększać im wolniej będziesz zwiększał bóli tego typu będziesz miał mniej. Do biegania dołóż sobie kilkuminutowe rozciąganie oraz kilka minut rozgrzewki. Na tą przypadłość przed bieganiem stanąć plecami do ściany i podnosić przód stopy. Po bieganiu czy tam w trakcie dnia możesz rozmasować bolące miejsca i nie tylko.
Awatar użytkownika
b@rto
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 3107
Rejestracja: 06 sty 2015, 23:07
Życiówka na 10k: 38:38
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

shin splints
krzysfizjobiega
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 785
Rejestracja: 13 paź 2015, 21:00
Życiówka na 10k: 47:21
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post