Strona 1 z 1

1-szy Półmaraton Słowaka w Grodzisku Wielkopolskim - 17.06.!

: 14 cze 2007, 07:53
autor: Daruma
Witam serdecznie,

w imieniu Grodziskiego Klubu Biegacza i głównego organizatora biegu - LO im. Juliusza Słowackiego w Grodzisku Wielkopolskim chciałabym serdecznie zaprosić na 1-szy półmaraton "Słowaka" do Grodziska Wlkp. juz 17 czerwca!!!!!
W chwili obecnej na liście startowej juz mamy 356 NAZWISK!!! i liczymy na wiecej - poczatkowo nie spodziewalismy sie tak licznej frekwencji, ktora zreszta bardzo cieszy ale wychodzac na przeciw zainteresowaniu naszym biegiem postanowilismy zwiekszyc ilośc pakietow startowych i medali do 500!!! Liczymy na Was :jatylko:
Czas na zapisy w interecie był do 13.06 do 24:00 ale w zwiazku z zainteresownaiem podjelismy decyzje aby nie zamykac listy wiec mozna sie cały czas jeszcze zapisywa.
Adres interenetowy biegu to:
http://www.logw.pl/Biegi/index.html
A propos pakietow startowych:
Mamy bardzo atrakcyjny PAKIET STARTOWY:
koszulka z logo biegu, torba turystyczna również z logo biegu, smyczka, gąbka dla każdego uczestnika - beda baseniki z woda na punktach do odswiezania, materialy informacyjne o Grodzisku i okolicach, i jeszcze niespodzianka.
OPŁATA STARTOWA to tylko 20 zł płatne w dniu zawodów podczas weryfikacji.
Mamy bardzo atrakcyjny MEDAL:
mozna go zobaczyc klikajac na ponizszy link:
http://www.logw.pl/Biegi/medale.jpg
Medal jest w pewnym sensie 4- czesciowy - po 4 latach uczestnictwa utworzy całość i dla tych, którzy wiernie przyjada 4 lata z rzedu na nasz bieg bedzie jeszcze czekał kolorowy "5 element" w postaci herbu Grodziska który połączy medal w całość.

Cożby tu jeszcze dodac na zachete:)))
KIlka spraw organizacyjnych moze:

Biuro Zawodów


Biuro zawodów mieści się w Hali Sportowej i czynne będzie w dniu zawodów od 08:00 do 10:00. W Biurze zawodów przygotujemy dla Was również 2 stoiska z odzieżą sportową a dla chętnych również możliwość zakupienia książek Jurka Skarżyskiego – będziemy mieli przyjemność gościć go i przygotujemy dla niego osobne stoisko.
Prosimy, aby zawodnicy nie przyjeżdżali na ostatnią chwilę – mamy wystarczającą ilość stoisk do weryfikacji, ale mimo wszystko chcemy dla Waszego i naszego dobra uniknąć kolejek przy weryfikacji. Stanowiska będą oznaczone literami alfabetu, osobne stoisko przewidujemy również dla tych uczestników, którzy zgłoszą się w dniu zawodów oraz osobne stanowisko będzie również dla firmy champion chip – prosimy o przygotowanie kaucji w wysokości 50 zł na chipa.
Wszystkich startujących zachęcamy do przyjazdu przed godziną 10:00 – Biuro zawodów czynne jest do 10:00 i co ważne mieści się w strefie, która po godzinie 10:15 zostanie zamknięta – po zamknięciu trasy biegu nie będzie już możliwości wjechania do strefy, trasa będzie sprawdzana i przygotowywana od wczesnych godzin porannych. Dla zawodników, którzy chcieliby wyjechać wcześniej po zakończeniu biegu będzie utworzony specjalny przesmyk a mapkę wskazującą trasę wyjazdu dołączymy do pakietu startowego.

PARKINGI

Przed Biurem Zawodów będą zorganizowane parkingi dla każdego samochodu z uczestnikami – wolontariusze będą odpowiedzialni za kierowanie i pomoc w znalezieniu wolnego miejsca. Rezerwujemy również specjalne miejsca parkingowe dla autobusów. Jeśli zabraknie miejsc parkingowych – będziemy Was kierować na parking przy Starostwie Powiatowym – na przeciwko Hali Sportowej, gdzie mieście się Biuro Zawodów.

MAPKI:

Aby ułatwić Wam poruszanie się po mieście i po trasie biegu
do pakietu startowego dołączamy następujące mapki:
- mapka wyjazdowa z zamkniętej strefy biegu
- mapka trasy z zaznaczonymi punktami z napojami i basenami z zimną wodą a także z rozmieszczeniem punktów medycznych
- mapka sytuacyjna z oznaczonym startem, metą, ubikacjami itp.
Dodatkowo dołączymy informację o medalu, jego wyglądzie, kształcie, wielkości, wyglądzie po 4 latach itp.

Po biegu bedzie oczywiscie na Was czekał CIEPŁY POSILEK REGENERACYJNY:W biurze zwodów bedzie wydawany ciepły posiłek składający się z kiełbaski, bułki, surówki oraz ketchupu i musztardy do wyboru.

PUNKTY Z WODĄ NA TRASIE
Beda co 3,5 km, przed punktami będą punkty z odświeżaniem – gąbkę każdy uczestnik otrzyma w pakiecie startowym oraz trzeci punkt z odświeżaniem będzie jeszcze na trasie.


PUNKTY MEDYCZNE
Rozmieszczenie punktów medycznych: na 2-gim kilometrze, na 5-tym kilometrze i na mecie oraz dodatkowy punkt
medyczny będzie w samochodzie prowadzącym czołówkę biegu.

STREFA DLA ZAWODNIKÓW NA MECIE Na mecie będzie zorganizowana zamknięta strefa tylko dla uczestników biegu – każdy będzie mógł skorzystać z ewentualnej pomocy medycznej – oby nie było takiej potrzeby, zimnych napojów – woda, oraz usiąść i odpocząć – będą przygotowane ławeczki. Na rynku czyli tam gdzie mieści się start i woda z okazji dnia miasta i imprez towarzyszących będzie duża liczba straganów z napojami ( i zimnym „isotonickiem” czyli browarkiem) oraz jedzeniem – chętni będą mieli co zakupić.

PILOT BIEGU Bieg będzie prowadzony przez samochód z zegarem elektronicznym, po zakończeniu biegu samochód z zegarem stanie za metą tak, aby każdy uczestnik biegu wbiegając na metę widział swój czas. Dodatkowo na pół minuty przed samochodem na trasie będzie jechał pilot na sygnale informujący punkty i służby zabezpieczające trasę o zbliżających się zawodnikach.

Chciałabym podać Wam również plan Dni Grodziska - może ktoś bedzie chciał skorzystać dzień wcześniej i warto tez wiedziec co bedzie sie dzialo na rynku w dniu biegu:
16 czerwca na rynku - scena główna:
20:00 PIASEK PIASECZNY

W dniu zawodów: również rynek, scena główna:
12:00 (w czasie biegu) - gupa muzyczna MIKANO z Sierakowa i formacja taneczna Iskierki z Biezdrowa
14:30 Zespół BIESIADA z Grąblewa i zespół Speiwaczy WILKOWIANIE
16:00 Folkowa kapela ZIELE
17:00 JERZY KRYSZAK
18:00 muzyka zespołu Lombard i nie tylko
19:00 Wybory Miss Grodziska
20:00 Lester Kidstone
21:00 Zespół hip-hopowy "Grupa operacyjna"

ZAPRASZAMY DO GRODZISKA!!!!!!!!!!

: 14 cze 2007, 14:39
autor: Daruma
Na prosbe organizatora drobne uszczegółowienie wpisu o zapisach w interecie aby nie było nieporozumienia :

Osoby, które zapisza sie w internecie do godziny 12:00 w sobote zostana uznane za zarejestrowane oficjalnie i ich zgłoszenie zostanie wydrukowane - i te osoby prosimy o kieorwanie sie w biurze zawodów do stoisk oznaczonych literami alfabetu.
Natomiast osoby, które zapisałyby sie w internecie po godzinie 12:00 w sobote prosimy o kierowanie sie w biurze zawodów do stoiska dla uczestników zgłaszających się w dniu zawodów