Strona 1 z 3
Sprawy organizacyjne biegu
: 13 mar 2012, 09:29
autor: Iwan
Witam. Mam dwa pytania:
1. Co ile kilometrów będą punkty żywieniowe na trasie maratonu i co tam będzie do dyspozycji biegaczy?
2. Czy po biegu będzie można skorzystać z prysznica, masażu i gdzie?
I jeszcze jedna sprawa. Na stronie maratonu czytamy:
Od poniedziałku, 5 marca otwieramy biuro Maratonu dbam o zdrowie w Łodzi przy ul. 1-maja 19. W godz. 10-16 czekamy na wszystkich interesantów, którzy są zainteresowani osobistym kontaktem z Organizatorami.
Pomysł bardzo dobry. Przydałby się jednak numer telefonu kontaktowego... Prościej.
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 13 mar 2012, 11:47
autor: Organizator
Biuro Łódź Maraton Dbam o Zdrowie
tel: 513 015 688
e-mail:
info@lodzmaraton.pl
Numer niezmienny od zeszłego roku i dostępny na stronie.
Jeśli chodzi o punkty żywnościowe,będą co 2,5-3km.Łącznie 14 punktów(woda; woda+izotonik+gąbki),od 15 km.co drugi punkt+banany,pomarańcze.Natryski i masaże w Atlas Arenie,ale masażyści będą również na trasie.
Nadal potrzebujemy pacemakerów na: 3:00;3:15;3:30
Pozdrawiam
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 13 mar 2012, 12:04
autor: Iwan
Dzięki za szybki odzew i informacje.

Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 13 mar 2012, 20:50
autor: negusik
A w razie problemow jakies WC na trasie beda? czy tylko w arenie?
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 13 mar 2012, 22:56
autor: bioły
Tojki będą rozstawione przy punktach odświeżania czyli średnio co 2,5 -3km poza tym duża część trasy biegnie dookoła parku na zdrowiu.
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 14 mar 2012, 00:21
autor: yacoll
To ja się podłączę ze swoim pytaniem...
Na stronie
http://www.lodzmaraton.pl/noclegi są tylko informacje o hotelach. Czy organizatorzy przewidują darmowe noclegi dla zawodników z soboty na niedzielę? W jakiejś sali gimnastycznej czy czymś podobnym (tak jak to się dzieje przy okazji półmaratonu i maratonu w Poznaniu - na przykład).
Pozdrawiam!
yacoll
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 14 mar 2012, 10:34
autor: Organizator
Oczywiście,że zapewniamy bezpłatny nocleg z 14 na 15 kwietnia o czym mówi,też regulamin.Nocleg będzie w szkole jakieś 200 metrów od Atlas Areny,ale karimaty,śpiwory we własnym zakresie.
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 14 mar 2012, 10:44
autor: yacoll
Dziękuję za info.
Przeczytałem tylko to, co w linku
http://www.lodzmaraton.pl/noclegi i zemściło się

Stara zasada: chcesz się dowiedzieć czegoś o biegu - przeczytaj najpierw regulamin.
Pozdrawiam!
yacoll
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 23 mar 2012, 10:03
autor: tomrie
Do kogo może zgłaszać się młodzież chętna do pomocy organizacyjnej?
Pozdrawiam
Tomek
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 23 mar 2012, 12:05
autor: Organizator
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 25 mar 2012, 20:25
autor: whisky_men
Jakiś miesiąc temu (czy nawet wcześniej) na trasie maratonu zawisły tablice informujące, że tędy właśnie będzie biegła trasa tegorocznego maratonu. Rozumiem, że przyświecała temu chęć wcześniejszego poinformowania kierowców (po zeszlorocznych licznych uwagach poirytowanych miłośników czterokołowców

). Ale chyba to była falstart bo tablice szybko zniknęły lub smętnie zwisały jakiś czas nadwyręzone przez siły natury. Pewnie teraz już żaden kierowca o nich a tym bardziej o planowanej trasie maratonu nie pamięta. Moża czas powtórzyć akcję?
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 25 mar 2012, 20:41
autor: Kris1970
Mogę udostępnić nocleg osobie spoza Łodzi. Wiadomosci na Priv
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 02 kwie 2012, 11:15
autor: Iwan
Proszę o weryfikację...
Organizator pisze:
Jeśli chodzi o punkty żywnościowe,będą co 2,5-3km.Łącznie 14 punktów(woda; woda+izotonik+gąbki),od 15 km.co drugi punkt+banany,pomarańcze.
Regulamin maraton pisze:
VI. PUNKTY ODŻYWIANIA, ODŚWIEŻANIA I KONTROLNE
1. Punkty odżywiania zaopatrzone w napój izotoniczny, wodę i banany będą rozmieszczone co 5 kilometrów począwszy od 5 km (punkty z bananami od 10 km).
Ostatecznie... co ile km będą punkty odżywiania?
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 02 kwie 2012, 12:10
autor: Organizator
Udzieliliśmy już wyraźnej odpowiedzi kilka tygodni temu:
Jeśli chodzi o punkty żywnościowe,będą co 2,5-3km.Łącznie 14 punktów(woda; woda+izotonik+gąbki),od 15 km.co drugi punkt+banany,pomarańcze.Natryski i masaże w Atlas Arenie,ale masażyści będą również na trasie.
Re: Sprawy organizacyjne biegu
: 02 kwie 2012, 18:02
autor: pixos
Odbiór pakietu startowego przez osobę upoważnioną
Być może nie będę mógł pojawić się w Lodzi już w sobotę, ale mam możliwośc odbioru pakietu za pośrednictwem znajomego. Na stronie imprezy jest napisane: "Przypominamy o możliwości odbioru pakietu startowego przez upoważnioną osobę na podstawie podpisanej karty startowej w biurze zawodów w piątek i sobotę (konieczne pisemne upoważnienie, kserokopia dowodu osobistego zawodnika oraz oświadczenie o stanie zdrowia)"
No i tu pojawia sie moja wątpliwość - nie posiadam karty startowej. Czy też może jeszcze nie były rozsyłane maile z nimi? (bo rozumiem, że tak się to ma odbyć).
Sprawa druga to oświadczenie o stanie zdrowia. Czy jest gdzieś jakiś jego wzór? Na pewno będą na miejscu w biurze zawodów, ale skoro nie będzie mnie tam osoobiście, to skąd mam je wziąć?
Pozdrawiam