Strona 1 z 2

Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy? Świat się zmienia.

: 01 maja 2018, 14:52
autor: bieganie.pl

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 01 maja 2018, 22:15
autor: Deathecator
Artykułu komentować nie będę, napiszę tylko, że nigdy nie lubiłem Nike'a za ten ich natarczywy nieczysty marketing, prawdopodobnie nigdy nie kupię nic od nich, nawet koszulki, i nie ubolewam nad tym, bo imho mają słabą relację jakości do ceny.

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 02 maja 2018, 08:11
autor: KrzysiekJ
Ze słabą relacją jakości do ceny to bym nie przesadzał.
U konkurencji z tego obszaru sprawy mają się podobnie (Under Armour, Adidas, Hoka, itp.).

Zwyczajnie poruszają się w innym segmencie (w każdym razie w odniesieniu do polskich realiów).

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 02 maja 2018, 19:12
autor: Kshysiek
20 milionów $ nie wydaje mi się wygórowaną ceną za prawa do sponsoringu Igrzysk Olimpijskich. Bo przecież miasto to tylko mikry procent widzów. Igrzyska ogląda się przede wszystkim w telewizji i tam jest 99% zdarzeń.

Najdziwniejszy (i poniżej pasa) krok widziałem w wykonaniu Reeboka, który w przypadku Crossfitu nie tylko stał się oficjalnym sponsorem najważniejszej imprezy roku, ale również zastrzegł, że wszyscy zawodnicy muszą używać wyłącznie ich sprzętu! Dla mnie to absolutne przegięcie.
Ale patrząc na ewolucję takich działań to wydaje mi się, że wkrótce możemy zobaczyć to również na innych imprezach.

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 02 maja 2018, 19:44
autor: Deathecator
Kshysiek pisze: Najdziwniejszy (i poniżej pasa) krok widziałem w wykonaniu Reeboka, który w przypadku Crossfitu nie tylko stał się oficjalnym sponsorem najważniejszej imprezy roku (...)
To crossfit ma jakieś oficjalne imprezy, myślałem, że to tylko zajęcia dla niepełnosprawnych umysłowo. Najwyraźniej świat ma się gorzej niż myślałem.

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 02 maja 2018, 20:00
autor: jarjan
Kshysiek pisze:20 milionów $ nie wydaje mi się wygórowaną ceną za prawa do sponsoringu Igrzysk Olimpijskich.
20 mln USD - w 1996 roku!,
w 1984 Converse dał 5 mln USD!
ile obecnie?

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 02 maja 2018, 20:06
autor: Adam Klein
Kshysiek pisze: Najdziwniejszy (i poniżej pasa) krok widziałem w wykonaniu Reeboka, który w przypadku Crossfitu nie tylko stał się oficjalnym sponsorem najważniejszej imprezy roku, ale również zastrzegł, że wszyscy zawodnicy muszą używać wyłącznie ich sprzętu! Dla mnie to absolutne przegięcie.
Ale patrząc na ewolucję takich działań to wydaje mi się, że wkrótce możemy zobaczyć to również na innych imprezach.
Podejrzewasz, że np w imprezach OCR jedynym dopuszczonym sprzętem będzie Inov-8? :)

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 02 maja 2018, 21:30
autor: Kshysiek
inov-8 nigdy nie próbował dominować jakichś konkurencji czy dyscyplin - nakrywać czapką jak to robi reebok. Rzadko też się zdarza by zostawał głównym sponsorem. Partnerstwo z mistrzostwami świata OCR to coś nietypowego w ich polityce.

20 mln dolarów w budżecie Nike, który w zależności od momentu, w latach 90 był nr 1 lub 2 w branży to naprawdę niewielka kwota. 16 mln $ rocznie dostawał od nich Michael Jordan.
Nie zapominajmy też, że oklejenie miasta bannerami też nie jest darmowe, a jak wspomniałem wcześniej, działa tylko lokalnie. A igrzyska są transmitowane globalnie.

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 03 maja 2018, 01:00
autor: Adam Klein
Ja też uważam, że nie dużo, dlatego było to chyba celowe działanie.

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 03 maja 2018, 10:12
autor: Sikor
Deathecator pisze:To crossfit ma jakieś oficjalne imprezy, myślałem, że to tylko zajęcia dla niepełnosprawnych umysłowo. Najwyraźniej świat ma się gorzej niż myślałem.
Hm, czyzby jakis crossfitowiec odbil Ci dziewczyne? :bleble:

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 03 maja 2018, 10:40
autor: yacool
Taki stereotyp myślowy w podobnym klimacie jak: wszyscy Polacy, to złodzieje. Moda na niemieckie auta, tak jak moda na crossfit, rodzi patologie i stereotypy. Sam łapię się na tym, że niechęć budzą we mnie piłkarze, ale ostatnio krosfity jakoś bardziej mnie zniechęcają. Nie potrafię tego racjonalnie wyjaśnić. W każdym środowisku znajdą się przecież ciekawi ludzie zajmujący się akurat tym czego człowiek nie trawi. Możliwe, że u mnie alergię wywołuje ta wszechstronność i funkcjonalność, która jest tak agresywnie lansowana jako jedynie słuszna metoda trenowania wszystkiego, w tym biegania. Krosfity biorą się za nauczanie techniki biegu i może to jest takie straszne, ale to tylko moje osobiste lęki.

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 03 maja 2018, 16:52
autor: Deathecator
Sikor pisze:
Deathecator pisze:To crossfit ma jakieś oficjalne imprezy, myślałem, że to tylko zajęcia dla niepełnosprawnych umysłowo. Najwyraźniej świat ma się gorzej niż myślałem.
Hm, czyzby jakis crossfitowiec odbil Ci dziewczyne? :bleble:
Nie miałem tak głupiej dziewczyny, która poszłaby do jakiegoś klauna co udaje, że ćwiczy siłowo :uuusmiech:

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 04 maja 2018, 10:29
autor: Arek Bielsko
Deathecator pisze:
Sikor pisze:
Deathecator pisze:To crossfit ma jakieś oficjalne imprezy, myślałem, że to tylko zajęcia dla niepełnosprawnych umysłowo. Najwyraźniej świat ma się gorzej niż myślałem.
Hm, czyzby jakis crossfitowiec odbil Ci dziewczyne? :bleble:
Nie miałem tak głupiej dziewczyny, która poszłaby do jakiegoś klauna co udaje, że ćwiczy siłowo :uuusmiech:
czyli jednak coś jest na rzeczy... :chrap:

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 04 maja 2018, 12:48
autor: Deathecator
Pfff, widocznie słowo siłownia znacie tylko z telewizji. Jakby Wam jakiś crossfitowiec zabrał sztangę i poszedł z nią robić pół godziny przysiady na piłce, albo zajął drążek do podciągania i zamiast wykonać 3 poprawne podciągnięcia rzucał się na nim przez minutę jak ryba wyciągnięta z wody, to byście też mieli takiego wkur*** na tych głupków :bum:

Re: Komentarz do artykułu Twórca ambush marketingu zostaje oficj

: 04 maja 2018, 13:05
autor: Adam Klein
Ale trzeba przyznać, że wymyślili fajny i bardzo demokratyczny system selekcji do swoich Mistrzostw Świata. Chociaz nie wiem czy się coś nie zmieniło, ale kiedyś wysyłało się link do youtube jak robisz pompki czy inne zadanie.