Czy macie juz dosc reklam?
: 17 lip 2012, 15:03
W dziedzinie reklam butow biegowych czesto dochodzi do splycenia podejscia do zagadnienia.
Po jakims czasie przestajemy juz na to reagowac.
Do tego wniosku doszla firma K-Swiss, podejmujac ryzyko terapii szokowej, wprowadzajac wulgarny jezyk i fikcyjna postac Kenny'ego Powers'a. Reszta postaci to autentyczni celebryci sportowi:
http://www.youtube.com/watch?v=sjc5LFThDTQ
http://www.youtube.com/watch?v=XtoHYGq_ ... re=related
Co myslicie?
Po jakims czasie przestajemy juz na to reagowac.
Do tego wniosku doszla firma K-Swiss, podejmujac ryzyko terapii szokowej, wprowadzajac wulgarny jezyk i fikcyjna postac Kenny'ego Powers'a. Reszta postaci to autentyczni celebryci sportowi:
http://www.youtube.com/watch?v=sjc5LFThDTQ
http://www.youtube.com/watch?v=XtoHYGq_ ... re=related
Co myslicie?