Strona 1 z 1

Kontakt z decathlon'em

: 29 gru 2009, 10:39
autor: janoz5
Czy komukolwiek udało się skontaktować poprzez e-mail z jakimś sklepem decathlon? Bo mi zaraz po wysłaniu maila do nich, przychodzi wiad. zwrotna od jakiegoś bota, że wiadomość nie będzie dostarczona

: 29 gru 2009, 11:28
autor: ArturS
Może ich filtr spamowy odrzuca zbyt restrykcyjnie? Co tam ci ten bot nabazgrolił?

: 29 gru 2009, 11:29
autor: wysek
A o co chodzi? Napisz PW :)

: 29 gru 2009, 13:40
autor: janoz5
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

klient.wroc@decathlon.com




Final-Recipient: rfc822;klient.wroc@decathlon.com
Action: failed
Status: 5.1.1
Chciałem się zapytać o towar, czy będzie dostawa

: 29 gru 2009, 13:49
autor: jaszczomb
Nie powinno być: klient.wrocb@decathlon.com ?

: 29 gru 2009, 13:52
autor: janoz5
Sorry, jakoś źle skopiowałem, przekręciło się. A wysłane było na klientb i klient czyli i tak i tak nie działa

: 29 gru 2009, 14:13
autor: jaszczomb
janoz5 pisze:Sorry, jakoś źle skopiowałem, przekręciło się. A wysłane było na klientb i klient czyli i tak i tak nie działa
wrocb a nie klient, klientb :>
5.1.1 mówi że nie ma takiego użytkownika, wiec być może cos zle wpisales

: 29 gru 2009, 14:17
autor: janoz5
aj.... bo zamotałem, pisałem z pamięci.

Adres kopiowałem ze strony decathlonu więc musiał być dobry.

: 29 gru 2009, 14:19
autor: jaszczomb
Jakbyś napisał na wrocb dostałbyś 5.2.2 a to już oznacza że skrzynka odbiorcy jest zapełniona i serwer nie ma gdzie zapisać wiadomości. Jeżeli skrzynka jest zapełniona to oznacza że albo w dupie mają czytanie mejli więc wysyłanie czegokolwiek jest bezcelowe albo zbuntowany czytnik nie chce kasować pobranych wiadomości a bo tak :)

: 29 gru 2009, 14:22
autor: janoz5
Ok. Dzięki za wszystko.