Przecieranie butów na pięcie od wewnątrz.

mirekpk
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 3
Rejestracja: 08 sie 2013, 10:49
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Katowice

Nieprzeczytany post

Cześć,
Mam taki problem, że przecierają mi się buty na pięcie wewnątrz buta. Tzn. jakieś 3 cm od podeszwy w górę. Tam gdzie wystaje kość nie wiem niestety jaka(jestem inżynierem i się nie znam). Niestety już po 5 km robią się obtarcia. Ten problem występuje w każdych butach jakie miałem zarówno markowych jak i takich sygnowanych marką sklepu. Teraz biegam w Nike Dart 8 i niestety one też nie wytrzymały. Reszta buta prawie jak nowa nie zużyła się zauważalnie nawet podeszwa. Ma ktoś podobny problem? Lepiej dać dużo pieniędzy i kupić drogie markowe buty licząc, że dłużej wytrzymają czy częściej zmieniać tańsze? Może czymś je podkleić? Albo kupić o numer za duże?
New Balance but biegowy
gl
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 522
Rejestracja: 19 lip 2009, 18:45
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Kraków

Nieprzeczytany post

mirekpk pisze: Może czymś je podkleić?
od dawna używam medycznego plastra w rolce; kiedy i on się przetrze, to odrywam i podklejam kolejny raz:)
przypadłość dotyka rozmaitych butów w rozmaitym tempie (co ciekawe, najstarsze w ogóle nie podklejone:), choć biegowe wszystkie wiążę tak samo, metodą nr 1 z poniższego linku
(z wyjątkiem minimusów NB, bo te nie mają dodatkowych dziurek);
http://www.youtube.com/watch?v=TWw958BlE4k

osobiście polecam tę metodę i stosunkowo dość mocne ściągnięcie u góry, wtedy pięta mniej się rusza.
pzdr
gl
Awatar użytkownika
dammy
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 25
Rejestracja: 02 paź 2011, 15:28
Lokalizacja: Rzeszów

Nieprzeczytany post