Teraz jest Pt, 1 sierpnia 2014, 15:54

Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wrocław
Nowy postNapisane: Pn, 25 lutego 2008, 14:40 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): N, 6 stycznia 2008, 12:21
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Zaczyna ktoś biegać we Wrocławiu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: Pn, 25 lutego 2008, 18:29 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): So, 26 stycznia 2008, 16:44
Posty: 25
Lokalizacja: Wrocław
Jest wiele takich osób :) Najlepiej napisz w jakich rejonach mieszkasz, to łatwiej będzie o partnera/kę do biegania ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: Pn, 25 lutego 2008, 19:06 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): N, 6 stycznia 2008, 12:21
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Mosty Warszawski, Jagieloński, trasa nad Odrą, jestem początkująca, biegam wieczorami, w niedziele rano, rejon to nie jest problem zawsze można dojechać lub przebiec :)) Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: Cz, 28 lutego 2008, 10:01 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): So, 26 stycznia 2008, 16:44
Posty: 25
Lokalizacja: Wrocław
To nie za bardzo moje rejony :lalala:

Swoją drogą, ja (z przerwami) truchtam już prawie rok, a dalej uważam się za początkującego :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: Cz, 28 lutego 2008, 16:10 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): N, 6 stycznia 2008, 12:21
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
:)) prawie rok:)) super, ja niestety nie mam czasu, za dużo pracuję... a ostatni tydzień to maroton.... niestety spędzony w robocie.... Pozdrawiam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: Cz, 28 lutego 2008, 19:45 
Offline
Wyga
Wyga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 23 września 2007, 17:54
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
w zasadzie to moja stala trasa, ktora pokonuje 3 razy w tygodniu, ale biegam ja w odwrotnym kierunku.

na wal wbiegam na moscie milenijnym od strony popowic, dalej wzdluz odry - w gore biegu - mijam osobowicki, trzebnicki i czasem skrecam z powrotem "do miasta" na warszawskim, albo biegne dalej i dopiero zawijam sie na jagielonnskich. pozniej albo prosto kochanowskiego przez szczytnicki i grunwaldzki docelowo na legionow albo za jagielonskimi jeszcze w lewo, przez mickiewicza i dalej mostem zwierzynieckim i dopiero wtedy grunwaldzki.

w sumie dla kogos kto mieszka w centrum to calkiem dobra trasa, gdy chodzi o podloze. polecam w ogole strone mapmyrun.com tam mozna troche tras we wroclawiu znalezc (i stworzyc swoje!).

poza tym milo powitac nowego biegacza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: Pt, 29 lutego 2008, 23:25 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): N, 6 stycznia 2008, 12:21
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Trasa, którą wymieniłeś jest rzeczywiście dobra:), ja niestety nie biegam tak daleko( jeszcze) ale lubię te tereny. Biegam tam w niedzielę, w tygodniu niestety wracam późno z pracy i zwyczajnie sie boje. czekam na dłuższe dni:)) na więcej dziennego światła...... Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: So, 1 marca 2008, 09:45 
Offline
Wyga
Wyga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 23 września 2007, 17:54
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
tez sie kiedys balem :) zwlaszcza ze biegam z muzyka i zwyczajnie nie slyszalbym kogos, kto by mnie przykladowo od tylu chcial zaatakowac. pocieszam sie jednak, ze przy ewentualnej ucieczce mam przewage.

jednak jest tam biezpiecznie, zwyczajnie nikogo tam wieczorem nie ma (nie liczac psow i ich wlascicieli). czasem tylko jakis inny biegacz przebiegnie (mowie glownie o wale miedzy trzebnickim a warszawskim). mowie o godzinach ok. 20 - 23.

mozna rowniez zawrocic za warszawskim w prawo (k. browaru) i po tej stronie odry do trzebnickiego choc ja nigdy tak nie biegam. po drugie tam jest jednak bardziej straszno i ciemno.

generalnie wole dluga petle, bo wtedy wiem ze musze przebiec caly dystans, aby wrocic do domu. a przy krotkiej petli kilka razy bieganej mozna w srodu zrezygnowac. to jest problem zwlaszcza dla mniej zaawansowanych.

aha. duzo ludzi biega w parku grabiszynskim, okolice ojca bejzyma itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: So, 1 marca 2008, 10:48 
Offline
Dyskutant
Dyskutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 16 kwietnia 2007, 19:44
Posty: 41
Lokalizacja: MOSCOW // LA // WROCLAW
soypolaco napisał(a):
tez sie kiedys balem :) zwlaszcza ze biegam z muzyka i zwyczajnie nie slyszalbym kogos, kto by mnie przykladowo od tylu chcial zaatakowac. pocieszam sie jednak, ze przy ewentualnej ucieczce mam przewage.


kurcze, nawet o tym nie pomyslalam :hahaha: faktycznie, biegacze maja pewna przewage...

Soypolaco jak biegniesz we wtorek? Moze sie dolacze :)

_________________
--------------
--------------------
www.karolina-w-podrozy.fotolog.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: So, 1 marca 2008, 11:23 
Offline
Wyga
Wyga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 23 września 2007, 17:54
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
nigdzie nie biegne, bo mam pauze 3 tygodniowa (co mnie lekko zdenerwowalo, ale juz sie otrzasnalem...) i caly plan treningowy na maraton w krakowie szlag trafil (kontuzja). biegam dopiero od 14 marca (juz na scianie zakreslam uplywajace dni) i chyba bede musial zaczynac od zera.

a co tam u cieibie? kiedy powrot? poniedzialek? nie wiedzialem ze sledzisz forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: So, 1 marca 2008, 11:36 
Offline
Dyskutant
Dyskutant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 16 kwietnia 2007, 19:44
Posty: 41
Lokalizacja: MOSCOW // LA // WROCLAW
soypolaco napisał(a):
nigdzie nie biegne, bo mam pauze 3 tygodniowa (co mnie lekko zdenerwowalo, ale juz sie otrzasnalem...) i caly plan treningowy na maraton w krakowie szlag trafil (kontuzja). biegam dopiero od 14 marca (juz na scianie zakreslam uplywajace dni) i chyba bede musial zaczynac od zera.


:chlip: Mam nadzieje, ze nie bedzie tak zle, spoko. Ale nie wiedzialam, ze wogole nie biegasz. Myslalam, ze odposciles tylko plan i robisz sobie przebiezki, a tu taka nie wesola nowina. Szkoda. Ale teraz nauczony doswiadczeniem pewnie inaczej bedziesz biegal...

soypolaco napisał(a):
a co tam u cieibie? kiedy powrot? poniedzialek? nie wiedzialem ze sledzisz forum.


Sledze, sledze forum od kiedy wrocilam znow do biegania. Dzisiaj 18 km przy 5.40 na km. Padam delikatnie na r$$ . Bardzo szybko wrocilam do jako-takiej formy, a balam sie bardzo o brzuch. Generalnie 45km tygodniowo :) i moze w lipcu jakis maratonik w Skandynawi... :hej:

_________________
--------------
--------------------
www.karolina-w-podrozy.fotolog.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: So, 1 marca 2008, 14:25 
Offline
Wyga
Wyga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 23 września 2007, 17:54
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
a jak tam astma? ok? jezeli tak super. pobiegamy jak wrocisz.

a ja w przerwie sobie planuje zakupy - chce tego forerunnera chyba. myslalem tez o polarze ale wole gps. jakbys wracala np. z LA to tanio pewnie by mi to wyszlo hehe, szkoda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: N, 2 marca 2008, 22:23 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): N, 6 stycznia 2008, 12:21
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
nie było mnie tu kilka dni:), kilka dni też nie biegałam

Soypolaco trasę którą opisujesz bardzo dobrze znam:) to moje rejony, ale w nocy i tak sie tam boje, przewagę mam małą:((( " strach mam wielkie oczy"

kmaciejewska... pozdrowienia:)


spać, spać, spać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: Cz, 6 marca 2008, 11:21 
Offline
Stary Wyga
Stary Wyga

Dołączył(a): Pn, 7 maja 2007, 19:25
Posty: 164
Lokalizacja: wrocław
witam wrocławskich biegaczy ;-)

ja z kolei biegam w rejonie Pilczyc- a ściślej rzecz biorąc na stadionie na Pilczycach .... po bieżni

wcześniej biegałem dużo po Kozanowie- ale przez te betony i asfalty nabawiłem się kontuzji i teraz grzecznie znów biegam po bieżni...

choć zdarza się czasami że biegam po prarku zachodnim, potem w stronę Milejnijego i na wałsy nad Odrą do mostu Osobowickiego i powrót...

zlaeży od tego ile mam czasu ;-)

_________________
bieganie- to jest to !
minął roczek ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
Nowy postNapisane: Cz, 6 marca 2008, 11:59 
Offline
Wyga
Wyga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 23 września 2007, 17:54
Posty: 53
Lokalizacja: Wrocław
biegalem tam na stadionie wb2, ale jak sie pogorszyl jego stan na skutek deszczow, topnienia sniegu etc., to zmienilem cegle na tartan na awf i II LO, nabawiajac sie przy okazji kontuzji. wiec jak stan biezni na lotniczej sie poprawi, to tam wracam (wczesniej musze jeszcze wyleczyc kontuzjie)

generalnie w ogole duzo osob tam biega. nawet sporo kobiet widzialem.

slyszalem tez ze w zw. z euro2012 maja to remontowac i dac tartan.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL