Wrocław

agrafka
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 7
Rejestracja: 06 sty 2008, 13:21
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Wrocław

Nieprzeczytany post

Zaczyna ktoś biegać we Wrocławiu?
New Balance but biegowy
skalpel
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 25
Rejestracja: 26 sty 2008, 17:44
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Wrocław

Nieprzeczytany post

Jest wiele takich osób :) Najlepiej napisz w jakich rejonach mieszkasz, to łatwiej będzie o partnera/kę do biegania ;)
agrafka
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 7
Rejestracja: 06 sty 2008, 13:21
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Wrocław

Nieprzeczytany post

Mosty Warszawski, Jagieloński, trasa nad Odrą, jestem początkująca, biegam wieczorami, w niedziele rano, rejon to nie jest problem zawsze można dojechać lub przebiec :)) Pozdrawiam
skalpel
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 25
Rejestracja: 26 sty 2008, 17:44
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Wrocław

Nieprzeczytany post

To nie za bardzo moje rejony :lalala:

Swoją drogą, ja (z przerwami) truchtam już prawie rok, a dalej uważam się za początkującego :P
agrafka
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 7
Rejestracja: 06 sty 2008, 13:21
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Wrocław

Nieprzeczytany post

:)) prawie rok:)) super, ja niestety nie mam czasu, za dużo pracuję... a ostatni tydzień to maroton.... niestety spędzony w robocie.... Pozdrawiam...
Awatar użytkownika
soypolaco
Wyga
Wyga
Posty: 53
Rejestracja: 23 wrz 2007, 19:54
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Wrocław

Nieprzeczytany post

w zasadzie to moja stala trasa, ktora pokonuje 3 razy w tygodniu, ale biegam ja w odwrotnym kierunku.