Mój plan na bieganie

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
Wojtasss
Wyga
Wyga
Posty: 70
Rejestracja: 24 lis 2016, 21:01
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Jestem początkującym biegaczem 3,5 miesiąca biegania za mną :) Pokonuje 5 km w czasie poniżej 23 minut i 10 km w okolicach 50, chciałem zapytać bardziej doświadczonych czy taki plan jak sobie ułożyłem będzie w miarę ok, skupiam się na bieganiu 10 km, Test Coopera 2650-2700 ( po część na leśnej ścieżce, w planach zapisanie się na ogólnopolski w Czerwcu na AWFie ) Na zawodach ostatnio na 10 miałem 55 min ( ale to był przełaj. las błoto i na 9 km podbieg 1 km ostry, było dość cięzko )


Pon .- Tempo tzw maratońskie 10-12 km plus 6-8 przebieżek
wtor progowe 5-7 km
srod wolne rower (50-100km)
czwar inetrwały różnie 400m, 800, 1 km
piątek -wolne rower (50-100km)
sobota tzw wybieganie w górzystym terenie z podbiegami 12-15 km
niedziela wolne rower (50-100km)
New Balance but biegowy
sting126
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 40
Rejestracja: 24 cze 2015, 15:40
Życiówka na 10k: 54:47
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Na początek to wydaje mi się, że dobrze byłoby co najmniej jeden dzień w tygodniu zrobić całkiem wolny. 50-100 km na rowerze to niemałe obciążenie, nie będziesz miał kiedy się zregenerować. Chyba, że jazdę na rowerze traktujesz jako aktywną regenerację, ale wtedy musiałbyś jechać bardzo spokojnie.
Awatar użytkownika
Logadin
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 3271
Rejestracja: 20 kwie 2013, 14:07
Lokalizacja: Warszawa

Nieprzeczytany post

4x dni biegowe i w tym 4x akcent? Zajedziesz się lub co gorsza krzywdę sobie zrobisz, zwłaszcza, że biegasz od niedawna. Wyrzuć spokojnie dwa akcenty daj tam spokojne 2x wybiegania. Musisz też odpoczywać.
Wojtasss
Wyga
Wyga
Posty: 70
Rejestracja: 24 lis 2016, 21:01
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post