Wieczne zmeczenie

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
camaieu89
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 48
Rejestracja: 20 mar 2012, 07:54
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam wszystkich serdecznie:)

Zazwyczaj staram się ze wszelkimi problemami poradzić sobie sama, ale z tym akurat męczę się już 3 miesiące i nie ma żadnej poprawy, dlatego piszę tutaj.

Sprawa wygląda tak: biegam już kilka lat . Ile dokładnie sama nie wiem około 5-6. nie jestem profesjonalistką, nie mam parcia na szczególne wyniki, ogólnie zależy mi na tym, żeby był progres jakikolwiek, ale jak nie zrobię w danym biegu życiówki to nie płaczę :oczko:

I z takim nastawieniem - luźnym, bezstresowym - chyba się przetrenowałam. Nie wiem jak, bo nie robie katorżniczych treningów, ale chyba jednak. Chyba, że macie inne pomysły co się ze mną stało?
Ogólnie to od około 3 miesięcy tracę na sile - i w bieganiu, i w życiu codziennym. Nie mogę się na niczym skupić, szybko się meczę, jestem dużo wolniejsza (i na treningach i podczas zwykłego chodzenia- wlokę nogę za nogą), apetyt taki sobie, nie widze szczególnej różnicy, może trochę mniejszy (czasem mi się po prostu jeść nie chce), jestem drażliwa i wrażliwa.. no ogólnie jakaś taka niemrawa :chlip:
Strasznie mi to przeszkadza, bo przygotowuje się do półmaratonu, który mam za miesiąc. Mierzyłam w czas <2h, ale w takim stanie w jakim jestem martwię się, czy się w ogóle w limicie czasowym zmieszczę! :ojoj:
Do treningów się muszę zmuszać. Jak zawsze wychodziłam z bananem na twarzy na każdy bieg, a długie niedzielne wybiegania były dla mnie największym relaksem, tak teraz to katorga! jak już pójdę to truchtam jak żółw, szybko łapię zadyszke, nie pilnuje techniki i ostatecznie po godzinie tak mnie bolą kolana, ze muszę zrobić przerwę. Do tego jestem śpiaca i spię gdzie tylko się da- po obiedzie, na przystanku, w autobusie, w kinie... każdy moment jest dobry na drzemkę :hej: