Zegarek z gps dla amatora :)

kammoj
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 24
Rejestracja: 28 mar 2015, 16:13
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Kęty/Kraków

Nieprzeczytany post

Witam

Od grudnia 2013r. biegam, na początku było to 2x w tygodniu po ok. 4,5km. Aktualnie biegam 3x w tygodniu po ok. 5,5km. Dwa tygodnie temu przebiegłem 9km, a w piątek 20km :) Trasy zazwyczaj są stałe, ale zaczynam troszkę urozmaicać i zwiększać dystans tzn. chociaż raz w tygodniu coś dalej czyli tak jak ostatnio 20km. Nie biegałem nawet ze stoperem dlatego teraz chciałbym mieć jakiś sprzęt, a że jestem laikiem to proszę o pomoc :)
Nie potrzebuje jakiejś super zabawki z nie wiadomo jakimi cudami, a bieganie ze smartphonem raczej byłoby nie wygodne. Zależy mi na gps'ie, żebym mógł patrzyć na dystans, no i przydałby się też pulsometr, bo z tego co widzę to trzeba na to patrzeć:)
Nie mam jakiejś kwoty minimum czy maximum, ale nie mam zamiaru wydawać na to fortunę, no chyba, że są jakieś inne możliwości, jak opaski, ale nie wiem czy to mierzy cokolwiek oprócz czasu :P
Z tego co patrzyłem to rzucił mi się w oczy forerunner 10, ale chyba nie ma pulsometru ;/
Pozdrawiam :)
New Balance but biegowy
puchatek391
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 585
Rejestracja: 28 sie 2014, 13:41
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

forrunner 10 to kicha straszna, sam bym tego nie kupił, no chyba że masz za 200zł to wtedy można się zastanowić

Wolałbym dołożyć do 220, polara m400 lub poszukać używek RCX RS400
kammoj
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 24
Rejestracja: 28 mar 2015, 16:13
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Kęty/Kraków

Nieprzeczytany post

Niestety mam za 420zł :) ten 220 jest za jakieś 950 zł a m400 za jakieś 750 zł. A te suunto? Z wyglądu fajne a jak z gpsem i innymi bajerami?
michal_c
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 256
Rejestracja: 27 sie 2012, 19:16