DO Mateos 74
Mam 305 tkę od 2009 roku. Kilka lat temu, gdy bateria padła po raz pierwszy , serwis wymienił mi w całości na nowy egzemplarz , za opłatą .
Teraz ponownie jest wyczerpana .Biegać jeszcze potrafię , z reperacją we własnym zakresie wiem, że sobie nie poradzę.
Mateos 74 - czy mógłbym powierzyć wymianę w Twoje ręce. Mój tel - 602251701. Proszę.
Komentarz do artykułu Jak wymienić baterię w poczciwej 305-tce domowym sposobem?
- jarjan
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1665
- Rejestracja: 23 lis 2008, 20:56
Po 5 latach padł mi FR305 tzn.:
- wyłączył się nagle podczas biegu (do tego momentu działał prawidłowo, nie zauważyłem też w ostatnim czasie żadnych objawów zmniejszania się pojemności baterii), poprzedniego dnia był ładowany na full,
- nie reaguje na miękki i twardy reset,
- po umieszczeniu w konsolce ładującej i podłączeniu do usb - brak jakiejkolwiek reakcji, ekran pusty,
- Garmin Express również nie widzi urządzenia, np. przy próbie synchronizacji żąda podłączenia urządzenia (jest podłączone).
Jednym słowem kompletnie głuchy.
Otworzyłem urządzenie, wyjąłem baterię i zmierzyłem napięcie - jest ok 4,1-4,2V (bateria nominalnie 3,7V).
Czy jest szansa, że to jednak bateria czy raczej już szmelc?
Jeśli bateria to co jeszcze można sprawdzić, zmierzyć, żeby się upewnić?
Pytam bo, jeśli to bezsensowne, to chciałbym uniknąć zakupu baterii i dodatkowych rzeczy + straty czasu na bawienie się w wymianę baterii.
Z góry dziękuję.
- wyłączył się nagle podczas biegu (do tego momentu działał prawidłowo, nie zauważyłem też w ostatnim czasie żadnych objawów zmniejszania się pojemności baterii), poprzedniego dnia był ładowany na full,
- nie reaguje na miękki i twardy reset,
- po umieszczeniu w konsolce ładującej i podłączeniu do usb - brak jakiejkolwiek reakcji, ekran pusty,
- Garmin Express również nie widzi urządzenia, np. przy próbie synchronizacji żąda podłączenia urządzenia (jest podłączone).
Jednym słowem kompletnie głuchy.
Otworzyłem urządzenie, wyjąłem baterię i zmierzyłem napięcie - jest ok 4,1-4,2V (bateria nominalnie 3,7V).
Czy jest szansa, że to jednak bateria czy raczej już szmelc?
Jeśli bateria to co jeszcze można sprawdzić, zmierzyć, żeby się upewnić?
Pytam bo, jeśli to bezsensowne, to chciałbym uniknąć zakupu baterii i dodatkowych rzeczy + straty czasu na bawienie się w wymianę baterii.
Z góry dziękuję.
Biegam, więc jestem. :)
pozdrawiam
Jarosław
pozdrawiam
Jarosław
- niuniek24w
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 480
- Rejestracja: 06 cze 2015, 12:46
- Życiówka na 10k: 38:39
- Życiówka w maratonie: 3:06:36
- Lokalizacja: Przemyśl
Możesz podłączyć zegarek pod zasilacz serwisowy i zobaczyć czy wystartuje.
Chociaż po podłączeniu do stacji dokującej powinien się włączyć. Obstawiam, że jednak padł.
Chociaż po podłączeniu do stacji dokującej powinien się włączyć. Obstawiam, że jednak padł.
10 km - 38:39 -20.09.2020r.
Półmaraton - 1:28:29 - 07.04.2019r.
Maraton - 3:06:36 - 06.10.2019r.
"Bieganie dało mi odwagę by zaczynać, determinację aby wciąż próbować i duszę dziecka, aby mieć z tego wszystkiego zabawę po drodze."
Półmaraton - 1:28:29 - 07.04.2019r.
Maraton - 3:06:36 - 06.10.2019r.
"Bieganie dało mi odwagę by zaczynać, determinację aby wciąż próbować i duszę dziecka, aby mieć z tego wszystkiego zabawę po drodze."