Polar M400

Awatar użytkownika
charm
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1929
Rejestracja: 28 sty 2014, 15:25
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: silesia
Kontakt:

Nieprzeczytany post

No to czekamy dalej....
New Balance but biegowy
grabek
Wyga
Wyga
Posty: 131
Rejestracja: 17 cze 2016, 20:53
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Astraroth pisze: We're still working hard to be able to release the fix, and will update the status here the next time on Tuesday June 28 around 9.30 am (GMT +3).
Czyli rzekomo około 10:30 czasu polskiego ma się pojawić poprawka, zobaczymy... :bum:
Tyle, że 9:30 GMT+3 to 8:30 czasu polskiego. I niestety to nie ma być poprawka, tylko aktualizacja informacji.
Jak zwykle Polar nonszalancko podchodzi do awarii, niby przepraszają, ale dalej użytkowników mają w nosie. Pół godziny temu już powinna być informacja na fejsie "potrzebujemy jeszcze godzinę żeby podać ostateczny termin".
Czemu ta firma niczego się nie uczy na własnych błędach? To kolejna tego typu sytuacja. Awaria może się zdarzyć zawsze (choć oni to wybitnie nie testują oprogramowania przed wypuszczeniem), ale przynajmniej należy ludzi informować o tym co się dzieje.
grabek
Wyga
Wyga
Posty: 131
Rejestracja: 17 cze 2016, 20:53
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

O, proszę, już jest update:

UPDATE on Tue, June 28 at 9:55 am (GMT +3)
Hi guys! Just giving you on update on the fix which unfortunately takes a bit more time than expected. We'll keep you posted on the situation and let you know the soonest when we have more to share.

Zero konkretów, za to pół godziny później niż obiecane. Żałosne to jest przecież.
matti775
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 312
Rejestracja: 10 cze 2015, 22:52
Życiówka na 10k: 38:!2
Życiówka w maratonie: 3:10:31

Nieprzeczytany post

Rok temu pisałem, że tam pracują idioci. :) Cieszyłbym się jakby w ciągu tygodnia się uporali z tym problemem.
kurczak458
Wyga
Wyga
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 2013, 16:54
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Ja juz zgralem bez problemu. Uporali sie z problemem
grabek
Wyga
Wyga
Posty: 131
Rejestracja: 17 cze 2016, 20:53
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

kurczak458 pisze:Ja juz zgralem bez problemu. Uporali sie z problemem
Chyba zgrałeś z Garmina ;)


Our service is under maintenance
Polar Flow is currently offline due to a maintenance break. During this time you're unfortunately not able to synchronize your data to the web service. The maintenance break is expected to last from 11:30 AM to 9:30 PM (UTC). We kindly ask you to try again after this time and apologize for any trouble this may cause you
kurczak458
Wyga
Wyga
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 2013, 16:54
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Zgrałem na aplikację mobilną.
matti775
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 312
Rejestracja: 10 cze 2015, 22:52
Życiówka na 10k: 38:!2
Życiówka w maratonie: 3:10:31

Nieprzeczytany post

U mnie tez na mobilną się udało.
Awatar użytkownika
keiw
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 8783
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
Lokalizacja: Szczecin

Nieprzeczytany post

Na mobilną można było cały czas zgrać. Wystarczyło wyłączyć neta w telefonie.
Teraz zadziałało to tak samo.
Aplikacja mobilna nie połączyła się Wam z serwerem i zgrało się ładnie wszystko.
Jak Polar naprawi, to co skopał, to wszystko powinno zostać zsynchronizowane z aplikacji mobilnej z serwerem Polara.
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze

Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
matti775
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 312
Rejestracja: 10 cze 2015, 22:52
Życiówka na 10k: 38:!2
Życiówka w maratonie: 3:10:31

Nieprzeczytany post

Nie działało mi na mobilną - był komunikat "synchronizacja nie powiodła się". Synchronizowało mi wcześniej tylko po kablu i tylko treningi, bez aktywności.
Awatar użytkownika
keiw
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 8783
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
Lokalizacja: Szczecin

Nieprzeczytany post

A miałeś wyłączony w czasie synchronizacji internet w telefonie?
Wyłączony musi być każdy dostęp do sieci w telefonie: Wi-Fi, dane mobilne/komórkowe.

U mnie wtedy działała synchronizacja, bo wszystko zostawało w aplikacji w telefonie.

Na razie problem z grubsza ogarnęli. Aplikacja się zsynchronizowała i mam na stronie Flow aktywność dzienną.
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze

Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Awatar użytkownika
rolin'
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1824
Rejestracja: 25 cze 2013, 19:20
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: małopolskie

Nieprzeczytany post

Kupiłem dopiero ten zegarek i mam problem z połączeniem z telefonem. Mianowicie odpalam aplikację, przytrzymuję na zegarku "wstecz", odpala się na aplikacji okienko z miejscem na kod, więc przepisuję 6 cyferek z zegarka i zonk: "łączenie z aplikacją nie powiodło się". Czy ja coś źle robię?
BLOG - KOMENTARZE
5 km - 19:09 (01.09.18)
10 km - 38:28 (11.03.18)
HM - 1:25:11 (18.03.18)
M - 3:13:15 (09.09.18)
semich14
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 49
Rejestracja: 21 wrz 2014, 16:28
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post

rolin' pisze:Kupiłem dopiero ten zegarek i mam problem z połączeniem z telefonem. Mianowicie odpalam aplikację, przytrzymuję na zegarku "wstecz", odpala się na aplikacji okienko z miejscem na kod, więc przepisuję 6 cyferek z zegarka i zonk: "łączenie z aplikacją nie powiodło się". Czy ja coś źle robię?
Najpierw odpal w telefonie bluetooth potem wyszukiwanie nowego sprzętu. Jak znajdzie zegarek to sparuj go z telefonem. Potem odpal aplikacje i zrób synchronizację

Wysłane z mojego A0001 .
Awatar użytkownika
rolin'
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1824
Rejestracja: 25 cze 2013, 19:20
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: małopolskie

Nieprzeczytany post

No, ale przecież skoro na zegarku wyskakuje kod, a w aplikacji miejsce na kod to chyba urządzenia się widzą? Problem polega na tym, że po przepisaniu kodu z zegarka na telefon synchronizacja nie kończy się powodzeniem. Chyba, że tak jak piszesz muszę najpierw zaakceptować połączenie bluetooth z zegarkiem w telefonie... Dzięki. Sprawdzę wieczorem.
BLOG - KOMENTARZE
5 km - 19:09 (01.09.18)
10 km - 38:28 (11.03.18)
HM - 1:25:11 (18.03.18)
M - 3:13:15 (09.09.18)
grabek
Wyga
Wyga
Posty: 131
Rejestracja: 17 cze 2016, 20:53
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

rolin' pisze:Kupiłem dopiero ten zegarek i mam problem z połączeniem z telefonem. Mianowicie odpalam aplikację, przytrzymuję na zegarku "wstecz", odpala się na aplikacji okienko z miejscem na kod, więc przepisuję 6 cyferek z zegarka i zonk: "łączenie z aplikacją nie powiodło się". Czy ja coś źle robię?
Jaki telefon?
ODPOWIEDZ