Polar M400
- charm
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1929
- Rejestracja: 28 sty 2014, 15:25
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: silesia
- Kontakt:
No to czekamy dalej....
-
- Wyga
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 cze 2016, 20:53
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Tyle, że 9:30 GMT+3 to 8:30 czasu polskiego. I niestety to nie ma być poprawka, tylko aktualizacja informacji.Astraroth pisze: We're still working hard to be able to release the fix, and will update the status here the next time on Tuesday June 28 around 9.30 am (GMT +3).
Czyli rzekomo około 10:30 czasu polskiego ma się pojawić poprawka, zobaczymy...
Jak zwykle Polar nonszalancko podchodzi do awarii, niby przepraszają, ale dalej użytkowników mają w nosie. Pół godziny temu już powinna być informacja na fejsie "potrzebujemy jeszcze godzinę żeby podać ostateczny termin".
Czemu ta firma niczego się nie uczy na własnych błędach? To kolejna tego typu sytuacja. Awaria może się zdarzyć zawsze (choć oni to wybitnie nie testują oprogramowania przed wypuszczeniem), ale przynajmniej należy ludzi informować o tym co się dzieje.
-
- Wyga
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 cze 2016, 20:53
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
O, proszę, już jest update:
UPDATE on Tue, June 28 at 9:55 am (GMT +3)
Hi guys! Just giving you on update on the fix which unfortunately takes a bit more time than expected. We'll keep you posted on the situation and let you know the soonest when we have more to share.
Zero konkretów, za to pół godziny później niż obiecane. Żałosne to jest przecież.
UPDATE on Tue, June 28 at 9:55 am (GMT +3)
Hi guys! Just giving you on update on the fix which unfortunately takes a bit more time than expected. We'll keep you posted on the situation and let you know the soonest when we have more to share.
Zero konkretów, za to pół godziny później niż obiecane. Żałosne to jest przecież.
-
- Wyga
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 paź 2013, 16:54
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Ja juz zgralem bez problemu. Uporali sie z problemem
-
- Wyga
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 cze 2016, 20:53
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Chyba zgrałeś z Garminakurczak458 pisze:Ja juz zgralem bez problemu. Uporali sie z problemem
Our service is under maintenance
Polar Flow is currently offline due to a maintenance break. During this time you're unfortunately not able to synchronize your data to the web service. The maintenance break is expected to last from 11:30 AM to 9:30 PM (UTC). We kindly ask you to try again after this time and apologize for any trouble this may cause you
-
- Wyga
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 paź 2013, 16:54
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Zgrałem na aplikację mobilną.
- keiw
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 8783
- Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
- Lokalizacja: Szczecin
Na mobilną można było cały czas zgrać. Wystarczyło wyłączyć neta w telefonie.
Teraz zadziałało to tak samo.
Aplikacja mobilna nie połączyła się Wam z serwerem i zgrało się ładnie wszystko.
Jak Polar naprawi, to co skopał, to wszystko powinno zostać zsynchronizowane z aplikacji mobilnej z serwerem Polara.
Teraz zadziałało to tak samo.
Aplikacja mobilna nie połączyła się Wam z serwerem i zgrało się ładnie wszystko.
Jak Polar naprawi, to co skopał, to wszystko powinno zostać zsynchronizowane z aplikacji mobilnej z serwerem Polara.
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
- keiw
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 8783
- Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
- Lokalizacja: Szczecin
A miałeś wyłączony w czasie synchronizacji internet w telefonie?
Wyłączony musi być każdy dostęp do sieci w telefonie: Wi-Fi, dane mobilne/komórkowe.
U mnie wtedy działała synchronizacja, bo wszystko zostawało w aplikacji w telefonie.
Na razie problem z grubsza ogarnęli. Aplikacja się zsynchronizowała i mam na stronie Flow aktywność dzienną.
Wyłączony musi być każdy dostęp do sieci w telefonie: Wi-Fi, dane mobilne/komórkowe.
U mnie wtedy działała synchronizacja, bo wszystko zostawało w aplikacji w telefonie.
Na razie problem z grubsza ogarnęli. Aplikacja się zsynchronizowała i mam na stronie Flow aktywność dzienną.
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze
Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
- rolin'
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1824
- Rejestracja: 25 cze 2013, 19:20
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: małopolskie
Kupiłem dopiero ten zegarek i mam problem z połączeniem z telefonem. Mianowicie odpalam aplikację, przytrzymuję na zegarku "wstecz", odpala się na aplikacji okienko z miejscem na kod, więc przepisuję 6 cyferek z zegarka i zonk: "łączenie z aplikacją nie powiodło się". Czy ja coś źle robię?
BLOG - KOMENTARZE
5 km - 19:09 (01.09.18)
10 km - 38:28 (11.03.18)
HM - 1:25:11 (18.03.18)
M - 3:13:15 (09.09.18)
5 km - 19:09 (01.09.18)
10 km - 38:28 (11.03.18)
HM - 1:25:11 (18.03.18)
M - 3:13:15 (09.09.18)
-
- Dyskutant
- Posty: 49
- Rejestracja: 21 wrz 2014, 16:28
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Kontakt:
Najpierw odpal w telefonie bluetooth potem wyszukiwanie nowego sprzętu. Jak znajdzie zegarek to sparuj go z telefonem. Potem odpal aplikacje i zrób synchronizacjęrolin' pisze:Kupiłem dopiero ten zegarek i mam problem z połączeniem z telefonem. Mianowicie odpalam aplikację, przytrzymuję na zegarku "wstecz", odpala się na aplikacji okienko z miejscem na kod, więc przepisuję 6 cyferek z zegarka i zonk: "łączenie z aplikacją nie powiodło się". Czy ja coś źle robię?
Wysłane z mojego A0001 .
- rolin'
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1824
- Rejestracja: 25 cze 2013, 19:20
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: małopolskie
No, ale przecież skoro na zegarku wyskakuje kod, a w aplikacji miejsce na kod to chyba urządzenia się widzą? Problem polega na tym, że po przepisaniu kodu z zegarka na telefon synchronizacja nie kończy się powodzeniem. Chyba, że tak jak piszesz muszę najpierw zaakceptować połączenie bluetooth z zegarkiem w telefonie... Dzięki. Sprawdzę wieczorem.
BLOG - KOMENTARZE
5 km - 19:09 (01.09.18)
10 km - 38:28 (11.03.18)
HM - 1:25:11 (18.03.18)
M - 3:13:15 (09.09.18)
5 km - 19:09 (01.09.18)
10 km - 38:28 (11.03.18)
HM - 1:25:11 (18.03.18)
M - 3:13:15 (09.09.18)
-
- Wyga
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 cze 2016, 20:53
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Jaki telefon?rolin' pisze:Kupiłem dopiero ten zegarek i mam problem z połączeniem z telefonem. Mianowicie odpalam aplikację, przytrzymuję na zegarku "wstecz", odpala się na aplikacji okienko z miejscem na kod, więc przepisuję 6 cyferek z zegarka i zonk: "łączenie z aplikacją nie powiodło się". Czy ja coś źle robię?