100km po górach - doradźcie buty.

mareko
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 657
Rejestracja: 07 lip 2014, 10:53
Życiówka na 10k: 39,11
Życiówka w maratonie: 3,23,05

Nieprzeczytany post

Witam,

Chce pobiec ultrasa 100km w terenach górskich. Możecie coś poradzić, żeby stopy to wytrzymały bez odcisków. to mój pierwszy raz. Dotychczas tylko asfalt i max maraton więc kompletnie nie mam doświadczenia jak dobrać buty.
5km - 19:33
10km - 39:11
21km - 1:28:45
42km - 3:23:05
Górski Ultra 100km - 14h
New Balance but biegowy
marcinnek_
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1128
Rejestracja: 22 mar 2013, 09:32
Życiówka na 10k: 38:57
Życiówka w maratonie: 3:04:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Wszystko zależy od bardzo wielu czynników:
1. W czym biegasz po asfalcie? Wolisz buty solidniejsze, czy masz stopy i układ ruchu przystosowany do butów bardziej wymagających? Jakbyś się miał przesiąść na dowolne Inov-8 po bieganiu tylko przykładowo w Asics Kayano, skończyłoby się to bardzo źle.
2. Jakie góry, jaka nawierzchnia, jaka pora roku?

A pomimo powyższych zastrzeżeń, jeśli miałbym polecić jeden but "do wszystkiego" i "dla każdego", to zawsze głosuję na Brooks Cascadia. Byle nie wersja 10, bo się pruły.
Motto: ...by dzisiejszy trening był jutro tylko rozgrzewką.
Wyniki: 5km: 18:47 / 10km: 38:57 /15km: 59:53 / 21km: 1:23:56 / 42km: 3:04:19
Blog: Chodnikiem i szlakiem - biega.marcindabrowski.net
Facebook: Chodnikiem i szlakiem
Qba Krause
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 11474
Rejestracja: 16 kwie 2008, 22:31

Nieprzeczytany post

a ponieważ Cascadie mają problem z trwałością, a poza tym są drogie, ja zamieniam je w radach na Kalenji Kiprun XT6, które są świetnie, wszechstronne i tanie.
być jak brad pitt w Indiana Jonesie.

Do Things Always.

komentarze do bloga
blogspot
mareko
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 657
Rejestracja: 07 lip 2014, 10:53
Życiówka na 10k: 39,11
Życiówka w maratonie: 3,23,05