Jakie buty??? Nike Free dla nadpronatora???

Arbo
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 4
Rejestracja: 02 lut 2016, 21:02
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

W pierwszym poście witam wszystkich forumowiczów

Stanąłem przed wyborem butów. Póki co do końca zimy/wczesnej wiosny póki aura jest mało zachęcająca będę wykańczał swoje Adidas Response. Do biegania dorzuciłem nie dawno crossfit. Jako że jestem początkujący nie mam zamiaru kupować butów stricte do CF, ale pomyślałem że z tej okazji kupię sobie jakieś lekkie pomykacze coby wygodnie byłoby mi hasać po macie i wskakiwać na boxy. Zamówiłem sobie Nike Dual Fusion X bo lekkie, kolorowe i w promo. Z czasem w lato myślę będą dobre do chodzenia na codzień. Do biegania raczej się dla mnie nie zdadzą bo jestem nadpronatorem.
No i kupując te Dual Fusion spojrzałem po raz kolejny mętnym wzrokiem na Nike Free.
I teraz moje pytanie, czy jako nadpronator mam czego szukac z Nike Free?? Czy chociaż na ten CF i do chodzenia się zdadzą??

W butach codziennych (turystyczne niskie salomon) noszę wkładki formthotics i nie mam żadnych problemów ze stopami, ani też przesadnie nie koślawię butów, ale mam drugą parę (tramposze Puma) gdzie nie da się włożyć tych wkładek i po ok. godz. chodzenia stopa mnie napieprza w okolicy środka podeszwy (to się chyba nazywa rozcięgno podeszwowe)
Boję się ze chodząc na codzien we Free wystąpi ten sam problem, a nie ma sensu wkładać do nich wkładek bo nie będą już tak lekkie ani elastyczne.

Coś poradzicie??
New Balance but biegowy
Arbo
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 4
Rejestracja: 02 lut 2016, 21:02
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

no jak to?? nikt nie wie czy free nadadzą się do chodzenia i umiarkowanej aktywności dla nadpronatora??
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)