Teraz jest Cz, 30 marca 2017, 01:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Śr, 1 lutego 2017, 16:59 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): Śr, 1 czerwca 2016, 00:41
Posty: 3
Od kilku miesięcy zrzucam nadprogramowe kilogramy i już efekty są naprawdę niezłe :). W tym celu biegam i ćwiczę, ale zależy mi na szczupłej sylwetce niekoniecznie umięśnionej :). Wyszczuplałem już sporo i aktualnie chcę pozbyć się jedynie tego co zostało na brzuchu. W każdym razie, od tych 2 miesięcy nie jestem na żadnej diecie, jem to co lubię ale w mniejszych ilościach oraz unikam tego typowo niezdrowego jedzenia(jak np. fast foody). Ale od jakiegoś czasu mam straszną ochotę na kubełek KFC :P. I tutaj się pojawia moje pytanie, jak bardzo taki kubełek może zaszkodzić? Podobno ma on ok. 1730 kcal więc teoretycznie gdyby był to mój jedyny posiłek w jakiś dzień to nie byłoby to aż takie straszne? Szczególnie jak bym później, wieczorem trochę pobiegał?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Śr, 1 lutego 2017, 21:28 
Offline
Stary Wyga
Stary Wyga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 19 września 2010, 11:15
Posty: 215
Zawodowcem raczej juz nie bedziesz wiec wiele nie zaszkodzi.
Mozesz potraktowac to jako nagrode za trud treningu przez ostatnie miesiace i na drugi dzien zapomniec... a mozesz potraktowac to jako motywacje do
3 extra wybiegan tak aby spalic te 1730 kcal.
Ja tak robie i jest ok .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Śr, 1 lutego 2017, 21:29 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 29 sierpnia 2009, 15:48
Posty: 1476
Lokalizacja: Warszawa
W tym świństwie nie tylko o kalorie chodzi :(


Wysłane z iPhone .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Śr, 1 lutego 2017, 21:35 
Offline
Stary Wyga
Stary Wyga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 19 września 2010, 11:15
Posty: 215
Daj spokoj - nie umrze od tego a skutkow ubocznych tez nie zauwazy ..
Nie ma co sie katowac jak od tego nie zaleza losy swiata :lalala:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Śr, 1 lutego 2017, 21:55 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 29 sierpnia 2009, 15:48
Posty: 1476
Lokalizacja: Warszawa
I tu się mylisz, ale to temat na inną dyskusję :)


Wysłane z iPhone .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Wt, 7 lutego 2017, 11:28 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 13 listopada 2011, 22:10
Posty: 845
Lokalizacja: Wrocław
Zdrowe toto nie jest, ale od MOM-u z panierką i tłuszczem jeszcze nikt
nie umarł, ludzie (np. ja ;) zżerają regularnie schaboszczaki i jakoś funkcjonują :>
Nie ma co demonizować jak to jest incydent raz na jakiś czas.

_________________
Gdy na rzyci zgolę włoski, jestem piękny, jestem boski!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Pt, 17 lutego 2017, 00:09 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): Cz, 16 lutego 2017, 23:49
Posty: 2
Według mnie można sobie pozwolić na odstępstwa od diety, szczególnie kiedy nie trenujmy zawodowo. W świecie kulturystyki nazywa się to "cheal mea" - inaczej posiłek oszukany. Według mnie takie posiłek odciąża psychikę, szczególnie jeśli na co dzień je się"czysto".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Pt, 17 lutego 2017, 07:55 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 4 sierpnia 2007, 23:18
Posty: 5361
Svolken napisał(a):
W tym świństwie nie tylko o kalorie chodzi :(

Zawsze mnie interesowało, co w fast food jest tym "świństwem"? Możesz to rozwinąć?

_________________
BLOG
KOMENTARZE
Sorry... z braku czasu mogę odpowiadać tylko na PM biegaczy. Kto się przygotowuje do egzaminów nie jest biegaczem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Pt, 17 lutego 2017, 09:17 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Dołączył(a): So, 18 kwietnia 2009, 16:57
Posty: 2595
Lokalizacja: Kraków
Rolli, tu jest powiedziane, co i w jakim celu tam dosypują.
https://youtu.be/4KRi0KwG0mE?t=8m24s
Warto obejrzeć cały film by zobaczyć, jak to się odbywa nawet w tak tradycyjnie świadomym zagrożeń mikrobiologicznych kraju jak Francja, nie wspominając o innych państwach.
turbojajko napisał(a):
Daj spokoj - nie umrze od tego a skutkow ubocznych tez nie zauwazy ..
Nie ma co sie katowac jak od tego nie zaleza losy swiata :lalala:

https://youtu.be/4KRi0KwG0mE?t=33m6s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Pt, 17 lutego 2017, 09:30 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 4 sierpnia 2007, 23:18
Posty: 5361
Obejrzałem...
Myslisz ze inne jedzenia, tez bezposrednio kupione od rolnika, jest zdrowsze?

To ze mieso bedzie w przyszlosci produkowane w fabrykach, tego chyba nie da sie zmienic.

_________________
BLOG
KOMENTARZE
Sorry... z braku czasu mogę odpowiadać tylko na PM biegaczy. Kto się przygotowuje do egzaminów nie jest biegaczem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Pt, 17 lutego 2017, 10:04 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Dołączył(a): So, 18 kwietnia 2009, 16:57
Posty: 2595
Lokalizacja: Kraków
Uczono mnie na biologii w szkole, że im wyżej w piramidzie troficznej położony organizm, tym większe jest w jego ciele stężenie toksyn. Oczywistym wydaje się, że im bliżej pokarmów bezmięsnych, albo zwierząt karmionych roślinami (a nie zmielonymi zwierzętami), tym mniej zakumulowanych toksyn spożywasz. O karmieniu zwierząt antybiotykami nie trzeba chyba nic dodawać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Pt, 17 lutego 2017, 10:17 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 4 sierpnia 2007, 23:18
Posty: 5361
Problem w tym, ze to my (!!!) chcemy wszystko tanio, tanio, tanio, i to my sterujemy to co nam jest podawane na stol.

Zonka kupuje jajka bezposrednio u rolnika... okolo 30% tych jaj sa takie duze, ze maja po dwa zoltka. Czy to aby takie zdrowe? Czy tam cos ten rolnik nie podrzucil?

Wracajac do Fast Foodu. Osobiscie nie widze az tak duzego ryzyka w tym jedzeniu, gdyz jest dobrze kontrolowane, na pewno duzo lepiej jak to co sprzedaje rolnik na rynku. To ze nie powinno sie tego jesc 14x w tygodniu to sie powinno samo rozumie, ale 1x na 2 tygodnie od tego nikt nie umrze.

Oczywiscie jak ktos sie takimi filmikami oburza, niech omija MCdoofy... ale w sklepie nie kupi i tak nic innego.

_________________
BLOG
KOMENTARZE
Sorry... z braku czasu mogę odpowiadać tylko na PM biegaczy. Kto się przygotowuje do egzaminów nie jest biegaczem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Pt, 17 lutego 2017, 11:17 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 31 lipca 2015, 15:36
Posty: 414
Rolli napisał(a):
Oczywiscie jak ktos sie takimi filmikami oburza, niech omija MCdoofy... ale w sklepie nie kupi i tak nic innego.


No nie przesadzaj.
1. W piekarni nie kupie lepszego pieczywa niz biala bula z McD?
2. W miesnym nie kupie lepszego miesa niz niewiadomo co z McD?
3. Nie zrobie w domu frytek z batatow/dyni zamiast przesolonych frytek z McD?
4. Nie przygotuje sobie tego w domu w zdrowszy sposob (zdrowszy, swiezy olej itp.) niz w McD?

Moim zdaniem 4x tak.

Nawet biorac to samo mieso co bierze McD, ale zmieniajac punkty 1, 3 i 4 uzyskamy lepszy, zdrowszy posilek.
Nie najlepszy i nie najzdrowszy, ale wciaz lepszy niz w McD i o wiele smaczniejszy :taktak:

_________________
Moj blog oraz komentarze do niego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Pt, 17 lutego 2017, 12:18 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 4 sierpnia 2007, 23:18
Posty: 5361
Sikor napisał(a):
Rolli napisał(a):
Oczywiscie jak ktos sie takimi filmikami oburza, niech omija MCdoofy... ale w sklepie nie kupi i tak nic innego.


No nie przesadzaj.
1. W piekarni nie kupie lepszego pieczywa niz biala bula z McD?
2. W miesnym nie kupie lepszego miesa niz niewiadomo co z McD?
3. Nie zrobie w domu frytek z batatow/dyni zamiast przesolonych frytek z McD?
4. Nie przygotuje sobie tego w domu w zdrowszy sposob (zdrowszy, swiezy olej itp.) niz w McD?

Moim zdaniem 4x tak.

Nawet biorac to samo mieso co bierze McD, ale zmieniajac punkty 1, 3 i 4 uzyskamy lepszy, zdrowszy posilek.
Nie najlepszy i nie najzdrowszy, ale wciaz lepszy niz w McD i o wiele smaczniejszy :taktak:

Tu bylo pokazane maly Youtube-Filmik...
Jak znajde to wkleje inny filmik. Dokladne przeciwstawnosc.

I dla mnie na te 4 Pytania tylko 1x tak. "Tak" w czwartym punkcie. Ta reszty albo "nie" albo "takie same". Oczywiscie moge sie mylic, ale ze wiem jak wyglada piekarnia w Polsce (szwagiera pracuje) widzialem jak wyglada mieso od 4 dni nie sprzedane u rzeznika i jak rolnicy sami nabijaja woda i farmaceltyka, i nie widze problemu z sola w frytkach... to musze napisac ze dla mnie "nie lub tak samo".

A ze jestem niewrażliwy na wszelkie populistyczne "dokumentacje" spiskowe, takie filmiki mnie nie ruszaja. Ale tez wiem, za na temat diety i zywnosci sa włączane duze emocje... napisze... omijajcie MCdoofa, ja zjem tam od czasu do czasu ze spokojnym sumieniem.

Tylko te slowko: "syf"... Syf jest wszedzie, jezeli sie odpowiednio szuka. Tez w produktach BIO.

_________________
BLOG
KOMENTARZE
Sorry... z braku czasu mogę odpowiadać tylko na PM biegaczy. Kto się przygotowuje do egzaminów nie jest biegaczem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kubełek KFC
Nowy postNapisane: Pt, 17 lutego 2017, 13:15 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 20 maja 2014, 13:14
Posty: 1286
Lokalizacja: Sieradz
Sikor napisał(a):
Rolli napisał(a):
3. Nie zrobie w domu frytek z batatow/dyni zamiast przesolonych frytek z McD?


Mój młody ( 4 lata ) jak widzi logo MC to mówi - o , frytki
Jak już jestem zmuszony się zatrzymać w "restauracji" to zamawiam mu bez soli, można ;)

_________________
Sieradzbiega.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL