Ból kolan

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
Oro12
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 29 cze 2016, 22:21
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam,
Wiem, że ten temat przewijał się już sporo razy na forum, jednak nie znalazłem odpowiedzi. Z góry przepraszam jesli kogos zdenerwował owy temat.

Do rzeczy, jestem nowy w bieganiu. Biegam od miesiąca, w pierwszych dwóch tygodniach biegałem po 3 razy w tygodniu. Był to bieg 1 minutowy, kolejno marsz 1 minutowy i tak 7 razy podczas jednego treningu.
Od tygodnia biegam (prawie każdego dnia) 1 km. Potem maszeruje jakieś 2 minuty i znowu biegnę, ale 500 m i marsz 2 min. W taki sposób robię 5 km.
Problem polega na tym, że strasznie bolą mnie kolana (oba), w trakcie treningu. Zaczyna się on w połowie, jak zrobię ten pierwszy km. Ten ból trwa kilka godzin po treningu, przechodzi następnego dnia i już normalnie funkcjonuje.
I tutaj kieruje do was moje pytanie. Czy to jest normalne dla początkujących?
Czy też może złe obuwie? Albo zbyt częste treningi?
Biegam po twardej nawierzchni. Buty mam normalne adidasy. (nie chciałem na początek wydawc dużych pieniędzy na specjalne buty). Prowadzę raczej siedząc tryb życia (taka praca).
New Balance but biegowy
semich14
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 49
Rejestracja: 21 wrz 2014, 16:28
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post

W dni które nie biegasz ćwicz kolana, rób przysiady, wykroki, zakroki. Do tego stretching i rower. Musisz zbudować mięśnie które ochronią twoje kolana ,w sieci znajdź jakiś plan treningowy na wzmocnienie kolan, ja w ten sposób wyszedłem z kontuzji kolana.

Wysłane z mojego A0001 .
Oro12
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 29 cze 2016, 22:21
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Ok, Dziękuje za odpowiedz.
RUN_for_FUN
Wyga
Wyga
Posty: 118
Rejestracja: 05 kwie 2016, 20:20
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak