No dobra, wracam do regularnych wpisów, przyda się jako motywacja i odtrutka na poberlińskiego kaca.

Co po tej słabej połówce? Bieżna. Szybko, a wręcz bardzo szybko. „Keine Gnade fuer die Wade”, jak mawiają sąsiedzi.

  03.04-09.04
  PLAN Uwagi
PON Wolne
WT 14-16km [komfortowo] Ledwo 10km, nie chciało mi się więcej.
SR 12km [komfortowo] pod koniec 5×20″/40″ Zaliczone. Bez weny.
CZW Wolne
PT 10km [komfortowo] + 10×20″/40″+2km [komfortowo] Zaliczone, ale bez jakiegoś luzu
SOB 2km [komfortowo] +WB2 8km [4’05-10] +2km [komfortowo] W sumie 9.4 km po 4:03/km. Trochę za szybko było. Brak luzu L
NIE 6km [komfortowo] +SB:5x200m podbieg, przerwa 2-3′ + WSz: 5x200m [36-38′] p.200m w truchcie +

2km [komfortrowo]

Dobry trening, aż dziwne. Biegałem w Gim.nr.2 kółka po 250m w 41-42”.W parku na podbiegach scysja z właścicielem dużego pieska. Brak sił i słów na tłumaczenie… ech.
  SUMA 61km

 

  10.04-16.04
  PLAN Uwagi
PON 2km [komfortowo] +WB2 8km [4’00] +2km [komfortowo] Po 3:57/km. Ale czułem niedzielne odcinki w nogach.
WT 6km [komfortowo] +SB: 4x(50m skipA + 100m R + 50m podskok + 100m R + 50m wieloskok + 100m R + 50m skipB + 100m R) + 2km [komfortowo] Mogłem zrobić 3 serie w razie jakby bolało. Bolało … i zrobiłem wszystkie 4. Niby takie krótkie odcinki, ale kończone rytmem bez chwili wytchnienia. Daje popalić
SR 10km [komfortowo] Tylko 7km, żeby rozprostować nogi po powrocie z delegacji.
CZW 6km [komfortowo] +WSz: 10x100m [14-16″] p.100m w bardzo spokojnym truchcie +

2km [komfortowo]

Myślałem, że nogi zamulone km i dobite siłą, ale wchodziło super. Biegałem na 250m bieżni połowę okrążenia, czyli 125m. 8 Powtórzeń zamiast 10. Kończyłem <20”
PT 4km [komfortowo] +WSz: 3x(100m [18″] p.100m + 300m [54″] p.300m + 200m [36″] p.200m + 400m [72″] p.400m) p.między seriami 1km w truchcie + 2km [komfortowo] Secik tempowy na normalnym stadionie. Biegane w wyklepanych starych najkach, choć korciło mnie zabrać kolce. Był klasyczny OZD. Ostatnie 400m wbiłem w 67”
SOB 14km [komfortowo] Wolne rozbieganie z żoną
    SUMA 63km

 

Podziel się: Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+